Spyaxe !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mp3page

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Op mijn Pc staat een programma Spyaxe.
Het heeft zichzelf op de achtergrond geinstalleerd want ik heb het niet proberen te downloaden.
Het lijkt een spyware remover te zijn.
Het is volgens mij zelf spyware en ik krijg het niet meer weg.
Heb scans gedaan met hitman pro, ad aware,en Microsoft antispyware maar het wil gewoon niet weg.
Steeds zet het zichzelf terug en begint te scannen.
weet er iemand raad ?

verwijderen

Hallo Jongens,

Het enige wat je hoeft te doen is je systeem naar een eerdere herstelpunt of controlepunt verwijzen, de nieuwe softwaren worden automatisch verwijderd is mijn ervaring, bij mij is het gelukt, veel success

ik heb het ook zitten :@

@theturk hoe doe je dat juist? want ik kan niet zo goed met pc overweg :(

echt irritant die spyaxe -_-

Mij lijkt het verstandig het advies van Crash op te volgen...:) Als het zo makkelijk is te verwijderen middels systeemherstel, dan zou het antispywareoffensief-forum bijna geen reden van bestaan meer hebben, helaas dus wel: Voorbeeldjes. :)

Laatst bewerkt:
het is weg! avast anti virus heeft het verwijderd :):thumb:

toch bedankt voor de hulp.

Spyaxe verwijderen

Beste Gta ,
ben blij dat je het op deze manier heb kunnen verwijderen, daar zijn die anti spy en virus programmas ook voor bedoeld. ik wist toendestijds niet over het bestaan van die programma desondanks dat ik veel programmas had gebruikt om het te verwijderen.

Maar ik wil ook bij deze op Gezina reageren, want beste Gezina het kan ook echt met behulp van systeemherstel, als je n beetje je verstand gebruikt is systeemherstel bedoeld om je computer op een eerdere status te herstellen, wat dus ook inhoud hoe toen je computer uitzag weer terugkomt. dus wat er toen niet opzat ook weer niet terugkomt.

Om systeem herstel uit te voeren ga je via de start menu naar help en ondersteuning en kies je voor de optie wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeem herstel (wat de naam ook zegt). en kies je n datum uit waar je zeker weet dat er toen nog geen spyaxe op je computer zat en klaar is kees.

Veel success

gta zei:
ik heb het ook zitten :@

@theturk hoe doe je dat juist? want ik kan niet zo goed met pc overweg :(

echt irritant die spyaxe -_-

@ theturk, als het voor jou werkt om met systeemherstel een vette spywareinfectie (want dat is Spyaxe) zo op te lossen, prima, meldt je verhaal op http://www.antispywareoffensief.nl/forum. Het vreemde is dat ik dat nou nooit als advies lees op dat forum met zoveel experts, dan zal dit antwoord in jouw ogen wel nonsens zijn. Ik hoop alleen dat je het niet erg vindt dat ik zulke vragen altijd blijf verwijzen naar een forum met experts die zich er daadwerkelijk in verdiepen. Sans rancune. :)

theturk zei:
Beste Gta ,
ben blij dat je het op deze manier heb kunnen verwijderen, daar zijn die anti spy en virus programmas ook voor bedoeld. ik wist toendestijds niet over het bestaan van die programma desondanks dat ik veel programmas had gebruikt om het te verwijderen.

Maar ik wil ook bij deze op Gezina reageren, want beste Gezina het kan ook echt met behulp van systeemherstel, als je n beetje je verstand gebruikt is systeemherstel bedoeld om je computer op een eerdere status te herstellen, wat dus ook inhoud hoe toen je computer uitzag weer terugkomt. dus wat er toen niet opzat ook weer niet terugkomt.

Om systeem herstel uit te voeren ga je via de start menu naar help en ondersteuning en kies je voor de optie wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeem herstel (wat de naam ook zegt). en kies je n datum uit waar je zeker weet dat er toen nog geen spyaxe op je computer zat en klaar is kees.

Veel success

bedankt voor de uitleg. dat weet ik dan ook alweer voor de volgende keer :)

sorry voor dubbelpost maar heb weer een probleem ik heb eerste dagen geen last meer gehad van spyaxe maar het is weer van dat. elkens keer als pc opstrat krijg ik ene bericht van ewido dat msseach.exe van hjacker spyaxe of zo op mijn pc wil ik blokker en schoonmaak maar helpt niet ..

:(

Je vindt in dit topic een verwijzing naar het Nucia forum. Volg die aanwijzingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan