SpyBot S&D Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet ook niet of het probleem wel opgelost word, Heb een mailtje gestuurd, en daar nog niks op gehoord.
en heb na een format alleen nog Adaware draaien,
maar zal ook overwegen om spybot weer terug te zetten.

Ik wacht rustig af :confused:

Groeten Oossie

Geplaatst door André Klaver
(beetje laat)
Heb die helpfile op de sluit-uit lijst gezet en er is niks meer aan de hand. Zielig (;)) voor dat programma om het er na een foutje af te gooien, toch?

:)

Kan je wat duidelijker zijn? Waar en welke tabje??

Falco

Gewoon rechts klikken op de melding........ .
Soms is het zo simpel dat je er haast niet op komt.

:o

Geplaatst door André Klaver
Gewoon rechts klikken op de melding........ .
Soms is het zo simpel dat je er haast niet op komt.

:o

Je hebt gelijk :o soms is het zo...blond? :o :o :D :D

Bedankt :D
Falco

SpyBot S&D Update:

2003-11-24

Hijacker

+ AdultLinks.QaBar + AdGoblin + Xupiter.OrbitExplorer + IEDLL.ToonComics ++ SearchDotCom ++ CoolWWWSearch.HTMLEdit + CoolWWWSearch.SVCPack + SearchXL ++ ExPup ++ SearchOMatic + I-Lookup ++ RSSToolbar ++ SearchForge + CoolWWWSearch.WinSearch ++ Mirar.NNBar + eUniverse.IncrediFind ++ CleverIEHooker.Jeired + IEDLL.ToonComics + CoolWWWSearch + Search-Exe + MediaLoads + ClearSearch.Net + SearchAndClick + eXactSearchbar ++ FastSeeker + ToolbarCC ++ CoolWWWSearch.XPlugin + Adtomi.YahooStocks ++ AdsStore ++ ISTbar.CSearch ++ LoadHTML.BHOPopup ++ LoudMarketing.WinFavorites ++ ++ AdRoad.Cpr

Spyware

+ PurityScan + Outwar ++ iPend + Huntbar + ShopNav + eAcceleration + WildTangent + BrowserAid + SearchSquire

Malware

++ iempg + eUniverse.MyFreeCursors ++ ClimaxBucks.InternetOptimizer ++ KeenValue.PerfectNav + Haczyk.Ulubione

Keylogger

+ NetSpy + Winvestigator

Trojans

++ Peper ++ VividGalut ++ SpamRelayer.DiskServ ++ Remover.Trojan

Legend: ++ means a new addition,
+ means a target detection has improved

Ik mis bij mij de balk instellingen links beneden hoe kan dat ?

mvgr VDC

Probleem opgelost ik had de talen uit de dir gehaald en alleen nederlands laten staan. ik heb de balk instellingen weer terug.

mvgr VDC

probleem nog niet opgelost bij nieuwe opstart van pc is weer die balk instellingen weg. hoe kan dat ?

mvgr VDC

Advanced mode instellen bïj "instellingen". Misschien eerst S&D eraf gooien en opnieuw downen.

Laatst bewerkt:
Is al opgelost het is zo dat bij de installatie van spybot er 2 icoonen aangemaakt worden 1 op het buroblad en 1 in de snelstart balk beneden en als je die aan klikt dat krijg je spybot met de instellings balk links beneden en dat gebeurt niet als je het desktop icoon aanklikt.

mvgr VDC.

Geplaatst door vdc
Is al opgelost het is zo dat bij de installatie van spybot er 2 icoonen aangemaakt worden 1 op het buroblad en 1 in de snelstart balk beneden en als je die aan klikt dat krijg je spybot met de instellings balk links beneden en dat gebeurt niet als je het desktop icoon aanklikt.

mvgr VDC.

dat kun je ook automatisch laten doen

instellingen>instellingen>installatie 1e en 2e optie wat je maar wilt

FF offtopic

Kan het zijn dat door een spyware aanval mijn spy-bot niet lekker meer draaid ? (oftewel perongeluk ja geklikt op een toepassingsvenster)

Na veel gestotter en vastlopen, (vooral het updaten) spyware kunnen verwijderen en spy-bot draaid weer als vanouds !

Spybot S&D 1.2 Update 31/12-2003.

Spyware:
++ UCmore + ClientMan

Hijacker:
++ CoolWWWSearch. ToonComics
++ VisiCom.SearchCentric
++ Only Virgins.Reg32
++ CoolWebSearch. TheRealSearch
++ BestHomePage.
++ CoolWWWSearch.SearchHook

Trojans:
+ Peper

Malware:
++ MSLinks32

Dialer:
+ QNet + InterSysInc (2)
+ Unknown (21) + RasdDialer (2)
+ Carpe Diem + RasDialer (3)
+ Connect MFC Application

Tracks:
++ Black Widow 4.0
++ Easy CD Creator ++ imgThumb
++ L View Pro Image Processor 2002
+ MS Office 9.0 (Outlook)
+ MS Office 9.0 (Publisher)
+ MS Office 9.0 (Word)
++ WebPlus 1.0

Laatst bewerkt:
9 pagina's vlug doorgelezen, maar toch rijst er bij mij een vraag:

Ik probeer SpyBot 1.2 te updaten, maar zodra ik heb gezocht naar updates (en gevonden) klik ik op "Download updates", maar vervolgens loopt SB vast.
Via ctrl-alt-del zie ik dat SB niet reageert en ik sluit 'em af.

Hoe krijg ik nou tóch die important updates?

Geplaatst door EagleHunter
9 pagina's vlug doorgelezen, maar toch rijst er bij mij een vraag:

Ik probeer SpyBot 1.2 te updaten, maar zodra ik heb gezocht naar updates (en gevonden) klik ik op "Download updates", maar vervolgens loopt SB vast.
Via ctrl-alt-del zie ik dat SB niet reageert en ik sluit 'em af.

Hoe krijg ik nou tóch die important updates?

Download-locatie op FXClips zetten ipv UniDo (Europe).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan