SpyBot S&D Update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even een ander probleempje.
Kan namelijk Spybot niet downloaden. Heb het al een aantal keren geprobeerd vanmorgen via verschillende mirrors, maar na eerst een aantal keren een probleem te hebben gehad met het invoeren van een username/password is het nu zo dat ie niet downloaden wil. Alsof hij het bestand op het internet niet vinden kan.

Iemand die weet hoe ik hem toch kan downloaden???

Net geprobeerd, lukt hier wel via EON (Australia). Was binnen 5 seconden binnen.

Heb spybot geinstalleerd maar krijg bij het zoeken naar downloads deze melding: fout bij binnenhalen van update info bestand.

klikken op mirrorsites helpt niet, en er staan ook geen files onder in het scherm.

Hoi MargaNo.

Probeer het nog eens opnieuw en kies voor de mirror EON (Australiä). Bij mij lukt dan meestal wel!

Geplaatst door l.slaats.
Hoi MargaNo.

Probeer het nog eens opnieuw en kies voor de mirror EON (Australiä). Bij mij lukt dan meestal wel!

mirrors zijn grijs en niet te openen!

Nee, lijkt er op, is niet hetzelfde. De vorige keer had ik onder in het scherm wel updates staan die een foutmelding gaven bij het binnenhalen.

Op de pc waar ik het nu geinstalleerd heb blijft het venster helemaal leeg.

Hallo, Spybot bevalt prima maar ik heb toch een vraagje en ik hoop dat ik hem hier goed stel.
Krijg 5 meldingen over DSO Eploit, beveiligingsgaten.
Is dat te herstellen met beveiligingsupdaten van Microsoft? En zo ja welke moet ik dan hebben?
Alvast bedankt,
groet,

Peter

DSO Exploit: Data source object exploit (Register-verandering., nothing done)
HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004=W=3

HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004=W=3

HKEY_USERS\S-1-5-21-2052111302-706699826-1060284298-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004=W=3

HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004=W=3

HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004=W=3

--- Spybot-S&D version: 1.2 ---
2003-11-05 Includes\Cookies.sbi
2003-10-27 Includes\Dialer.sbi
2003-12-17 Includes\Hijackers.sbi
2003-11-11 Includes\Keyloggers.sbi
2003-12-17 Includes\Malware.sbi
2003-03-16 Includes\plugin-ignore.ini
2003-11-05 Includes\Security.sbi
2003-12-17 Includes\Spybots.sbi
2003-03-16 Includes\Temporary.sbi
2003-11-27 Includes\Tracks.uti
2003-12-10 Includes\Trojans.sbi

Die meldingen kan je repareren met Spybot S&D 1.2

Voor de rest zou ik zeggen zorg dat je "Up To Date" bent en installeer een firewall als je deze niet hebt. Windows Xp heefd een interne firewall. Zo voorkom je een hoop ellende en worden de "gaten" steeds minder! Zou tevens een Hijackthis log plaatsen voor de zekerheid nadat je Spybot gerunt hebt. Succes.

Tips:

http://www.microsoft.com/netherlands/security/protect/default.asp

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

Je hebt al een log geplaats zie ik net :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan