Spybote 1.5, start niet na 1x te hebben aangeklikt en nog wat andere vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Spybote 1.5, start traag op na 1x te hebben aangeklikt en nog wat andere vraagjes

Ik gebruik sinds kort de laatste Spybot 1.5 maar als ik hem probeer aan te klikken opent hij heel traag maar af en toe na nog een keer geklikt te hebben 1x klikken. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit verhelpen.

Verder staat er in mijn browser nu een optie van Spybot onder 'extra' het configuration scherm. Deze beschermd je tijdens het surfen voor vervelende dingen. Het nadeel is wel dat hij soms ontschuldige banners een blanko pagina laat zien. Als ik hem dan toe voeg aan de 'allow and denied' list gaat het goed, zeg ik hem dan weer op 'block all pages silently' staat hij weer geblokkeerd. Waar kan ik betrouwbare websites toevoegen?
Alvast dank.

Laatst bewerkt:
Je zou Spybot eens helemaal kunnen verwijderen en opnieuw installeren, waarschijnlijk verhelpt dat het probleem / de problemen.

Je zou Spybot eens helemaal kunnen verwijderen en opnieuw installeren, waarschijnlijk verhelpt dat het probleem / de problemen.

Helpt niet, ik heb het op een andere PC ook draaien en daar doet hij precies hetzelfde.

Je kan dit proberen:
Download deze patch: http://www.safer-networking.org/fil...1.5.1.16-2007-09-24-issues-76-78-79-84-85.zip
Je moet dit uitpakken normaal kan je dit standaard met windows xp of met winzip of eender welk programma om archieven te openen. Deze 2 bestanden moet je uitpakken in de volgende locatie: C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy (nl dit bestand spybotsd.exe)
en hier C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\Includes en hier voor domains.sbs
Bevestig de melding van windows om de bestanden te vervangen je moet wel er voor zorgen dat spybot niet actie is.

Je kan dit proberen:
Download deze patch: http://www.safer-networking.org/fil...1.5.1.16-2007-09-24-issues-76-78-79-84-85.zip
Je moet dit uitpakken normaal kan je dit standaard met windows xp of met winzip of eender welk programma om archieven te openen. Deze 2 bestanden moet je uitpakken in de volgende locatie: C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy (nl dit bestand spybotsd.exe)
en hier C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\Includes en hier voor domains.sbs
Bevestig de melding van windows om de bestanden te vervangen je moet wel er voor zorgen dat spybot niet actie is.

Ok gelukt, Spybot start nu veel sneller op. Maar waar is dat domain.sbs voor? Hij maakt namelijk in het mapje includes, nog een mapje includes aan met daarin domain.sbs.
Waar is dat domains.sbs. voor trouwens>

Dat forum is in het Engels, ik wil het graag in het Nederlands weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan