Wijhelpenjou
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2007
Ik gebruik nu Ad-Aware 2007- Maar wie kan mij een beter aanraden. Het moet wel een gratis zijn dus dat je er niet voor hoeft te betalen.
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ad-Aware en Spybot draaien niet resident, dus waarom zouden ze je pc vertragen?
(Die derde en vierde ken ik niet)
Correct, maar ik TS heeft 't over gratis versies.
Beste Michael,
ik "loop" op de Helpmij al te lang mee om woordspelletjes te willen spelen; Spybot KAN dus resisdent werken, maar als je dat niet wil hoeft dat niet en DUS vertraagt het niet.
Ad-Aware min of meer zelfde verhaal. Topicstarter vraagt of de anti spyware progjes zuigen en dan is het antwoord nee, tenzij je dat zelf toestaat.
Een hele debat
SpywareBlaster en Spywareguard komen van de zelfde software uitgever
Dat hangt er maar vanaf Pasja, als je Ad-Watch aanzet en TeaTimer dan draaien ze allebei in realtime, en dat vertraagt wel onnodig. Het is wel aan te raden om een van die twee aan te zetten (Ad-Watch zit alleen bij de Plus- en Pro-versies van Ad-Aware 2007, TeaTimer is gratis te gebruiken).
SpywareBlaster vertraagt daarentegen niet, omdat deze preventief werkt en niet in realtime werkt.
Maar als ze niet realtime werken hoe beschermen ze je dan eigenlijk??
Werken ze alleen waneer er een threat wordt gevonden???
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.