Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Yari02
Een kennis van mij, zegt me dat na het draaien van Norton 2004, Adaware als een soort van virus in
quarantaine werd gezet.
Geplaatst door Qistnx
Klopt, mijn virusscanner (ook NAV 2004) sloeg ook op hol na het installeren van ad-aware 6.0.
tevens werd de startpagina van internet gewijzigd in mysearch.com en als je die weer wil terugveranderen staat hij ff later weer terug![]()
Ben wel ff bezig geweest om dat uit het register te krijgen.
Geplaatst door Qistnx
Wel heel toevallig, maar zou nog mogelijk kunnen zijn.
Echter waarom geeft Norton dan diverse meldingen nadat alleen ad-aware was geinstalleerd.
Ik scan meerdere keren per week m'n hele systeem en maak gebruik van de laatste updates.
Het probleem is gekomen nadat ik ad-aware heb geinstalleerd en nogmaals daarvoor had ik dus geen problemen.
MSN plus zogt ook voor dat soort problemen maar die had ik niet geinstalleerd op deze PC.
Heb inmiddels m'n systeem geformateerd (had een andere reden) dus helaas kan ik geen screen laten zien.
GreetZ Qistnx
Geplaatst door Qistnx
Wel heel toevallig, maar zou nog mogelijk kunnen zijn.
Echter waarom geeft Norton dan diverse meldingen nadat alleen ad-aware was geinstalleerd.
Ik scan meerdere keren per week m'n hele systeem en maak gebruik van de laatste updates.
Het probleem is gekomen nadat ik ad-aware heb geinstalleerd en nogmaals daarvoor had ik dus geen problemen.
MSN plus zogt ook voor dat soort problemen maar die had ik niet geinstalleerd op deze PC.
Heb inmiddels m'n systeem geformateerd (had een andere reden) dus helaas kan ik geen screen laten zien.
GreetZ Qistnx
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.