spyware problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annie1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
ik krijg de hele avond meldingen van een programma wat volgens mij sypwareguard 2008 heet. Als ik hierop google, en op probleem bv dan doen de internetpagina's het niet. Net alsof alles met spywareguard 2008 erin geblokkeerd is zodat je het programma niet kan verwijderen. Daarnaast zijn er allerlei cookies etc verwijdered van sites waar ik niet op heb gezeten.

Ik heb na zoeken op dit forum twee programma's geinstalleerd, spybot search and destroy and ccleaner maar dit lijkt geen effect te hebben. Wel zijn de constante popups weg die constant aangaven dat mijn pc zo lek als een mandje is.

Hoe los ik dit op? ik ben niet zo superhandig met pc's op dit gebied. Ik heb windows vista, en mcafee virusscan en firewall.

Laatst bewerkt:
hoi Maikel, dank je voor reactie, ben nu die twee andere programma's aan het proberen.

Spyhunter moet je helaas de complete versie kopen voordat je spywareguard kunt verwijderen. Maar wonder boven wonder kon ik op jou link klikken en kwam ik niet op een ik kan het niet vinden pagina.

bij malware krijg ik constant een fout, error code 731 (0,9) die doet het dus niet bij mij.

Heb gekeken, maar zag nergens spywareguard bijstaan. Misschien dan toch gelukt het te verwijderen? Toch wel raar dat als ik google op spywareguard geen enkele website het doet.

Heb even gekeken maar verwijder dat spyhunter ook maar gelijk via start>alle programma's en dan spyhunter en dan uninstall.

Laatst bewerkt:
ik heb er ook last van gehadik heb er ook probs mee gehad

Hallo,
Ik heb ook problemen gehad met spywareguard2008, hoe deze op mijn pc verzeikd is geraakt weet ik niet want mijn broer was erop bezig en die weet van niets natuurlijk.
Ik heb die spywareguard wel kunnen verwijderen met superantispyware (die hierboven ook word vermeld) maar ik heb ook een vraagje.
Ik heb Panda internet security 2008 op mijn pc draaien en daar is die spywareguard2008
toch doorgeglipt, ik hab toen geprobeerd spywareguard2008 te verwijderen met panda maar dat bleek niet te lukken.wel een boel andere rotzooi dat wel.
daarna heb ik hier komen kijken en dus die link naar superantispyware en daar lukte het wel mee.
Nu is mijn vraag, is het dan niet beter die superantispyware gewoon naast panda te laten draaien of zijn er misschien nog goeie tips?
Alvast bedankt voor de hulp:thumb:
Longtallbenny

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan