ik krijg de hele avond meldingen van een programma wat volgens mij sypwareguard 2008 heet. Als ik hierop google, en op probleem bv dan doen de internetpagina's het niet. Net alsof alles met spywareguard 2008 erin geblokkeerd is zodat je het programma niet kan verwijderen. Daarnaast zijn er allerlei cookies etc verwijdered van sites waar ik niet op heb gezeten.
Ik heb na zoeken op dit forum twee programma's geinstalleerd, spybot search and destroy and ccleaner maar dit lijkt geen effect te hebben. Wel zijn de constante popups weg die constant aangaven dat mijn pc zo lek als een mandje is.
Hoe los ik dit op? ik ben niet zo superhandig met pc's op dit gebied. Ik heb windows vista, en mcafee virusscan en firewall.
Ik heb na zoeken op dit forum twee programma's geinstalleerd, spybot search and destroy and ccleaner maar dit lijkt geen effect te hebben. Wel zijn de constante popups weg die constant aangaven dat mijn pc zo lek als een mandje is.
Hoe los ik dit op? ik ben niet zo superhandig met pc's op dit gebied. Ik heb windows vista, en mcafee virusscan en firewall.