Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je ook deze topic daarover gelezen:Geplaatst door PJnijm
Volgens de allerlaatste testen heeft Windows de allerbeste Anti spyware program. Het is echter nog wel een Beta versie en volledig in het Engels maar veruit de beste.
Geplaatst door PJnijm
Volgens de allerlaatste testen heeft Windows de allerbeste Anti spyware program. Het is echter nog wel een Beta versie en volledig in het Engels maar veruit de beste.
Geplaatst door PJnijm
Deze testen komen uit de Digitale Consument van de Consumentenbond. Dit is een apart blad dus kan ik niet volledig de testresultaten laten zien helaas. Ben ik vannacht nog aan het tikken......![]()
Gaat om dezelfde test lijkt me.Geplaatst door gezina
Dit blijkt uit een test van de Consumentenbond naar antispywaresoftware. In totaal testte de bond dertien pakketten. Geen enkel programma herkende en verwijderde alle spyware.
Geplaatst door PJnijm
Deze testen komen uit de Digitale Consument van de Consumentenbond. Dit is een apart blad dus kan ik niet volledig de testresultaten laten zien helaas. Ben ik vannacht nog aan het tikken......![]()
Geplaatst door PJnijm
Heb die hostfile geopend maar krijg hem verder niks te zien vreemd.......
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.