SRS zet laptop uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Hallo ik heb sinds een paar dagen het spel Street Racing Syndicate en steed als ik na ongv. 10 a 15min aan het race ben zet hij me laptopuit... ik heb de grafische eisen van het game al op het laagst staan... en volgens het spel kan me laptop het makelijk aan!
me laptop;

Intel Celeron D340 2,93 Ghz.
1280 Mb Ram
ATI MOBILITY RADEON 7000 IGP (64 MB)
40Gb Ram
8 x dvd-rw

Eisen van de Game:
1.0 Ghz. CPU
256 MB Ram
2 gb hd
4x cd/dvd
32 mb vidoekaart

nu is na aan half uur me temp. van de cpu ongv. nog 76 graden:( normaal zit tie na het gamen op max.60:)

wie weet er raad?? wat kan ik doen?

Doet je ventilator het eigenlijk nog wel,want 76 C voor een celeron is wel een heel beetje te veel hoor

BANDIT123 zei:
Doet je ventilator het eigenlijk nog wel,want 76 C voor een celeron is wel een heel beetje te veel hoor
Die draaid op volle toeren dus die doet het nog wel...
is het anders slim om me cpu langsamer te zetten?? richting de 2 ghz. of zo? of is dat niet mogenlijk? lijkt mij dat hij dan minder snel warm word...

Woutertjuh88 zei:
Die draaid op volle toeren dus die doet het nog wel...
is het anders slim om me cpu langsamer te zetten?? richting de 2 ghz. of zo? of is dat niet mogenlijk? lijkt mij dat hij dan minder snel warm word...

Draaien OKE ,maar is het ook schoon

de ventilator zelf is mooi schoon maar op het metaal (boven de vantilator tegen het toetsenbord aan) zit een beetje stof maar niet egt super veel...

maar kan ik hem niet met een programma de snelheid van me cpu omlaag gooien zodat deze minder warm wordt?

Woutertjuh88 zei:
de ventilator zelf is mooi schoon maar op het metaal (boven de vantilator tegen het toetsenbord aan) zit een beetje stof maar niet egt super veel...

maar kan ik hem niet met een programma de snelheid van me cpu omlaag gooien zodat deze minder warm wordt?

Alle vuil is teveel, en je snelheid Processor zal je via Bios moeten doen,kan ik van hier uit niet zien

BANDIT123 zei:
Alle vuil is teveel, en je snelheid Processor zal je via Bios moeten doen,kan ik van hier uit niet zien

heb gekeken in de Bios maar helaas zijn daar maar weinig mogenlijk heden:confused: je kunt alleen een wachtwoord op me laptopinstellen (en ook op de bios) en de keuze van opstarten via hd/cd/floppy en de tijd en datum veranderen helaas waren er niet meer keuzes... dus ik weet niet of er een programma is om dit te doen anders zal het dus niet lukken...

k hoop dat iemand wat weet...

T is trouwens een Toshiba A60-188 (met extra Ram)

Laatst bewerkt:
Zo u ik toch proberen de boel goed schoon temaken .

Verder ?????geen idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan