Eerst met droog borsteltje geprobeerd, geen resultaat.
Daarna de boel maar open geschroeft en met wattentip, eerst droog en daarna ook een keer nat, ook geen succes.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dus dat het niet aan mijn speler ligt maar aan de dics, althans het type.
Ik had het eergisteren met een DVD en na die een beetje schoongemaakt te hebben was het eigenlijk weg.
Gisteren kreeg ik een stapel SVCD's van iemand en die deden dus weer hetzelfde als wat ik met die DVD had voor het schoonmaken, SVCD schoongemaakt (was niets op te zien maar toch) en nog steeds het probleem niet opgelost.
Nu stop ik er na al dat gesleutel eerst weer een van die SVCD's in weer *****, maar ik denk laat ik het toch maar eens met een DVD proberen en het werkt gewoon prima.
Als ik nu de oude hersens weer eens aan het werk zet heb ik volgens mij wel een vaker dit probleem gehad nadat ik zelf een SVCD gebrand had en dat heb ik dus maar 1 x geprobeerd en dat ding weggeflikkerd.
Maar eens een gewone VCD die ik zelf gebrand had opgezocht en die doet het dus ook gewoon prima.
Sorry voor het lastigvallen maar ik denk dus dat mijn DVD player gewoon geen SVCD aan kan