Standaard upload map van IE wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michieldv

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Beste forumleden,

Ik heb een vraag Je over Internet Explorer (IE). Ik dacht dat dit het beste subonderwerp was waar ik hem onder kon plaatsen.
Ik moet heel vaak een plaatje uploaden op een site via IE, nu is het zo dat hij dan elke keer standaard naar de map 'mijn documenten' gaat. terwijl ik ergens anders een plaatje vandaan moet halen, nu moet ik elke keer allerlei mappen aanklikken. Nu klinkt het misschien vreemd even wat aanklikken, maar ik moet dit dus 100erden keren in de week doen. dus ik dacht mss weet iemand hoe ik de standaard upload map kan veranderen in de map waar de foto's dus staan?
De standaard download map van IE kan je heel makkelijk wijzigen onder de internet opties, maar een optie op de upload map te wijzigen is er niet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp!

Vriendelijke groet,

Michiel

Niet direct een antwoord op je vraag maar zelf moet ik dat ook regelmatig doen naar een bepaalde FTP server.
Ik heb dus in mijn "Deze Computer" een netwerklocatie toegevoegd met het adres van en juiste map van die FTP server.
Als er een plaatje naar toe moet hoef ik het betreffende plaatje alleen maar naar die "schijf" te slepen.

Ik ben misschien een beetje een leek op dit gebied hoor, maar toch wil ik het vragen!
Nu gaat IE automatisch naar de bestandsmap 'Documenten' toe, maar hoe kan ik nu een schijf maken met die zelfde adressen zodat hij daar naar toe gaat als hij een bestand moet uploaden?
Nu gaat hij dus naar 'Documenten' maar ik kan de map documenten niet voor die foto's gebruiken, want die staat vol met al mijn bestanden en daar ga ik niet ongeordent foto's neer plakken.
Weet er misschien iemand hoe ik het in IE zelf kan veranderen? Het is namelijk wel vreemd, want heeeeeel af en toe gaat hij dus wel naar die ene goede map. Maar de volgende keer dan weer niet, hij wisselt dus zelf af en toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan