Standaard videokaart Warrock ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
140
Hey Members
Ik had nodig een vraag me vraag luidt als volg.
Werkt Warrock ( online multyplayer game ) Op een standaard videokaart van een motherboard ? Want ikwil heel graag Warrock downloaden maar ik twijfel als het wel kan weten jullie het misschien ?
 
verwacht er maar niet veel van.
en hoeveel mb heeft je onboar videokaart?
 
ehm ik weet het zelf niet zo goed maar gaat het spel werken of gaat hij niet werken ??? SLecht beeld maakt me niet zo veel uit als hij maar werkt
 
Gewoon proberen de game is toch gratis !
Dus als hij het niet doet kan je em erafpluren en ben je geen geld kwijt vergeet niet de instellingen op LOW te zetten !
 
Ehm ik speel COunterstrike 1.6 Daar is er OPen GL mode D3d Mode en Software Mode
Heeft dat Warrock ook ? Want dan kan ik gewoon op Software mode spelen daar werkt cs 1.6 wel goed . Dus ik twijfel als warrock dat ook heeft .


PS: Als ik hem probeer en me videokaart is niet goed voor het spel wat voor gevolgen kan het opleveren ? KAn ik dan nogsteeds spelen of gaat er een waarschuwing staan dat het spel niet werkt ?
 
Ehm ik speel COunterstrike 1.6 Daar is er OPen GL mode D3d Mode en Software Mode
Heeft dat Warrock ook ? Want dan kan ik gewoon op Software mode spelen daar werkt cs 1.6 wel goed . Dus ik twijfel als warrock dat ook heeft .


PS: Als ik hem probeer en me videokaart is niet goed voor het spel wat voor gevolgen kan het opleveren ? KAn ik dan nogsteeds spelen of gaat er een waarschuwing staan dat het spel niet werkt ?

Jek an gewoon spelen alleen de vraag is dan of hij sloom gaat doen of snel .
Dus gewoon proberen
 
maar heeft dat spel geen veranderingen in video mode of heeft het alleen maar open GL? want dat zal dan niet best zijn . En ja als ik het tog doe kan het dan schade oplopen ?

En owjaah''
HOort dit spel bij zware spellen of gewoon normalen spellen ? En als Counterstrike het doet moet tog Warrock het ook doen en welke spel gebruikt meer geheugen Warrock of counterstrike ik heb 1 GB intern geheugen duss daarom dat ik het vraag .
 
Laatst bewerkt:
Het Kan Geen Schade Aanbrengen !!!!!!!!!
 
ik speel het spel zelf niet maar ik denk wel dat je de settings zelf kan bepalen:thumb: (dacht ik te hebben gehoord van een vriend die dat ook speelt)
 
ik heb het net nog gespeelt maar ik weet het niet PROBEER HET NOU MAN WAT DOE JE MOELIJK OF JE DOET HET OF NIET!!!!
 
MAar ehm voor de zekerheid :eek: Als alles werkt je hebt 256 MB INterngeheugen je hebt het spel geinstaleerd en er ontbreken 2 Dingen 1 Video kaart en 1 Geheugen in het harddisk te weinig ( je hebt max 600 mb nodig en je hebt dat ) en de meeste mensen zeggen dat je dan nog 1 gb vrij moet hebben in je harddisk en wat als je niet dat heb ? kan dat dan tot problemen lijden dat niet alles wordt geinstalleer ? Maar je hebt wel genoeg om het te diownloaden dus voorbeel ik heb 700 mb en ik download het spel en dat is 600 mb en je moet 1 gb nog extra vrij hebben ( dat zegt men dus ) en als je dat niet hebt geeft dat problemen ?
 
je kan het toch ook downloaden op een usb stick ofzo en daarna installeren
 
en die te weinig gebeuren verwijder dan andere dingen die niet met hun prioriteit boven dat spel uitgaat
 
je kan het toch ook downloaden op een usb stick ofzo en daarna installeren

wuahaha loll !@!! echt lachen dat had ik gister gedaaan :D lol toevalig dat je het zei alleen had ik op usb geen genoeg ruimte heb het in me mp3 gezet van 1 gb
 
En hoe zit het dan met die video kaart ?? Is dat de ernst van het spel ? of is het de intern geheugen ? ( beter gezegt ) wat is echt noodzakelijk als je dit soort spel wilt spelen ? speelt video kaart een groot rol ?
 
ik denk wel dat jij hem kan draaien. want een vriend van mij zegt nu dat warrock ook heel goed op oude en slechte computers draait. volgende keer dat je een laptop of pc koopt even naar de videokaart kijken want die dingen worden broodnodig :thumb:
 
ja idd de meeste mensen zeggen dat warrock juist sneller doet bij oude pc's dan bij nieuwe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan