Standaard videokaart Warrock ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kan het toch ook downloaden op een usb stick ofzo en daarna installeren

Ik heb het op USB maar als je op usb zet en je wilt weer op andere pc zetten hoef je tog alleen maar uit tepakken ? of moet je nog alles opnieuw downloaden ?
 
Hey mensen ik heb de informatie


Intel pentium d915 dual core (s775.2,8 ghz. 800mmhz.2x2mb.boxed)
motherboard :Asus p5b-vm do. q965 (matx,pci-e,sound,lan,sata||,raid,vga 1394)
1024 interngeheugen
Kan ik hierop Warrock spelen ????/ help aub
 
Ik heb het op USB maar als je op usb zet en je wilt weer op andere pc zetten hoef je tog alleen maar uit tepakken ? of moet je nog alles opnieuw downloaden ?

ja je kan het weer voor een andere computer gebruikn:thumb:
 
Hey mensen ik heb de informatie


Intel pentium d915 dual core (s775.2,8 ghz. 800mmhz.2x2mb.boxed)
motherboard :Asus p5b-vm do. q965 (matx,pci-e,sound,lan,sata||,raid,vga 1394)
1024 interngeheugen
Kan ik hierop Warrock spelen ????/ help aub

ja (denk ik) voldoet aan alle eisen alleen heb je geen videokaart info
 
ja (denk ik) voldoet aan alle eisen alleen heb je geen videokaart info

Maar ik heb standaard video kaart dus gewoon in die motherboard zitten waar kan ik lezen over die video kaart dan ???? Want bij die bestellings brief stond alleen dat en in het boekje over het motherboard stond het ook niet er stond alleen wat voor videokaarten erin gaan en hoe het moet vanwaar kan ik weten hoe het heet ??
 
Hij Gaat Het Doen Ga Het Nou Proberen Je Doet Echt Zo **%$^%$#$#@%moeilijk Man Of Je Doet Het Of Je Doet Het Niet!!!!!!!!! :mad::mad::mad:
 
Laatst bewerkt:
Hij Gaat Het Doen Ga Het Nou Proberen Je Doet Echt Zo **%$^%$#$#@%moeilijk Man Of Je Doet Het Of Je Doet Het Niet!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

Lol niet zo boos worden hoor:( Ik wil gewoon info erover en ik heb nu wel voldoende informatie gekregen duur jullie thnx ::thumb:);)
 
MHHHH :eek: heb je het echt gekocht je kon beter een videokaart kopen daar gaat 88 euro in de lucht voor nikss!!!
Waarom koop je het?
Je kan er warrock mee spelen natuurlijk dat kan met elk moederbord uit deze tijd maar het gaat meer om de Processor , Ram geheugen , Videokaart
 
Laatst bewerkt:
MHHHH :eek: heb je het echt gekocht je kon beter een videokaart kopen daar gaat 88 euro in de lucht voor nikss!!!
Waarom koop je het?
Je kan er warrock mee spelen natuurlijk dat kan met elk moederbord uit deze tijd maar het gaat meer om de Processor , Ram geheugen , Videokaart

Lol man de hoofdzaak was die moederbord en ja nu kost hij 88 euro ongeveer maar toen ik hem gekocht had was het voor 120 en tja die moederbord was verbrand dus kon ik niet met een videokaart repareren dus daarom dat
er staat dit over die video kaart
Intel® Graphics Media Accelerator 3000 (Intel® GMA 3000) integrated

kanb het dan ?
 
met zo'n videokaart denk ik niet anders kan je de setting nog op low zetten dan happeren ze niet meer:thumb:
 
o maar dat had je niet verteld dat je moederbord was verbrand!
 
En mogen we ook weten of je het al geprobeerd hebt? :D
 
Waarschijnlijk mogen we het niet weten :p
 
Die heeft het dus niet geprobeerd -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan