star wars - empire at war (cd-rip)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluemask

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Berichten
2
hey ik weet niet of het toegestaan is om hier wat te vragen over downloads maar ...

ik heb dat game gedownload van een site waarvan ik vermoed dat ik ze niet mag vermelden.

wanneer ik de diverse mappen unrar krijg ik opnieuw 2 grote rar folders telkens voor één cd. als ik die folders unrar geeft winrar aan dat het om een iso bestand gaat, maar ik kan die folders dus wel openen én unrarren. de unrars plaats ik telkens in een map (cd1 & cd2), die ik dan naar een cd-r kopieer én zo heb ik de game op mijn HD kunnen installeren.

maar als ik nu die game wil spelen dan vraagt hij naar cd1 én wanneer ik die in de drive stop dan herkent ie 'm niet ...

help?
iemand?

thanx!!!
 
dat komt omdat het spel beveiligt is, waarschijnlijk heb je een programma zoals Safedisc of Curerom nodig om het spel te kunnen opstarten
 
hey, bedankt voor het snelle antwoord..

ik had ondertussen al een crack gedownload ... en nu krijg ik het introscherm (met de titel starwars empire at war) gevolgd door lucasarts, én als ie dan gaat laden valt ie uit en kom ik terug in mijn verkenner uit. idee? iemand?

ik heb curerom 131 gedownload maar ik begrijp niet hoe het dan verder moet.
 
heb em ook gedownload om it te proberen waarna ik em netjes heb gekocht,

kan dit laatste niet aan je systeem liggen?

wat zijn de specs en grafische kaart ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan