Starcraft II pre-order

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frats

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
4.492
(Heb er nog geen topic over gevonden; mocht die er zijn dan gooi em er maar bij)

Dus. Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een pre-order voor een game geplaatst. De combinatie Blizzard + Starcraft kan niet anders dan de meest gruwelijke game van het jaar opleveren in mijn mening...

Maar ik ben wel benieuwd wat andere mensen er over denken... gaan nog meer mensen hem pre-orderen of kort na de release kopen? Wat zijn jullie verwachtingen? Denk je dat Blizzard ze waar gaat maken? En denk je dat de game dit jaar nog uitkomt? Ze staan er wel om bekend dingen pas af te leveren als ze perfect zijn :)
 
ik had een vraag, wat wil je bereiken met deze vraag?

als jij het spel helemaal geweldig vindt heb je onze hulp daar toch niet bij nodig:confused:
 
Het spel is nog niet uit, dus ik weet niet of ik het geweldig vindt :confused:

Daarom vraag ik dus: wat zijn de verwachtingen bij mensen?

Ik ben namelijk heel erg benieuwd wat de rest van de wereld verwacht te vinden StarCraft II.

Misschien zijn er namelijk wel mensen die reviews hebben gelezen die ik nog niet gezien heb, of die iets anders weten wat ik nog niet wist, oid.
 
er zijn toch helemaal geen reviews over starcraft 2.
Die komen pas als het spel uitkomt en tegen die tijd kun je in een review lezen of het spel wel goed is, dus beetje raar:S
 
er zijn toch helemaal geen reviews over starcraft 2.
Die komen pas als het spel uitkomt en tegen die tijd kun je in een review lezen of het spel wel goed is, dus beetje raar:S

Reviews zijn er misschien nog niet maar dan zijn er vast al wel previews. Verder hebben magazine makers vaak een tijdje voordat de game uitkomt toegang tot een relatief stabiele versie van het spel. Dit zodat ze bij de lancering van het spel al geschreven hebben over het spel.

Verder heb ik via cad-comic.com eens deze link over starcraft 2 gehad. Hier staat wat meer info en stuff over starcraft 2.

Ik zelf hou die hype niet echt in de gaten. En heb Starcraft 1 ook nooit gespeeld, hoewel hij wel in de kast staat (zo'n budget ding dan). Dus voor mij geen pre-order, mss als hij uitkomt dat ik verder ga kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan