compres
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2000
Als ik in startmenu van win7 sta kan ik klikken naar alle programma's/vorige weergave. Bij vorige weergave worden mappen van programma's getoond waar snelkoppelingen van die programma's in zitten. Bovenaan staan losgekoppelde snelkoppelingen. Veel van die koppelingen heb ik een tijdlang niet nodig. Hoe krijg ik die in een map.
Als ik op alle programma's/vorige weergave met de rechtermuisknop dit open kom ik in een verkeerd scherm uit nl: appdata/roaming/
microsoft/windows/menu start/programma's. Maar daar staan de losse snelkoppelingen niet in. Dus kan ik ze niet in een map schuiven. Ik heb hier een bijlage bijgesloten met een cirkel om de bedoelde snelkoppelingen, die ik graag in een nieuwe map opgeborgen wil hebben.
Wie kan me hierbij helpen
Als ik op alle programma's/vorige weergave met de rechtermuisknop dit open kom ik in een verkeerd scherm uit nl: appdata/roaming/
microsoft/windows/menu start/programma's. Maar daar staan de losse snelkoppelingen niet in. Dus kan ik ze niet in een map schuiven. Ik heb hier een bijlage bijgesloten met een cirkel om de bedoelde snelkoppelingen, die ik graag in een nieuwe map opgeborgen wil hebben.
Wie kan me hierbij helpen