Ola,
sinds een week doet mijn laptop een beetje vreemd. In het begin was hij gewoonweg traag, maar nu wil hij niet meer opstarten. Ik draai Windows XP op de laptop. De foutmelding bevindt zich in het scherm met
Broadcom Unid, PXE-2.1 (build 082) v2.0.5
Copyright (c) 2000-2003 Broadcom Corporation
Copyright (c) 1997-2000 Intel Corporation
All rights reserved
vervolgesn komt (volgens mij standaard) tekst
Intel Base0Code, PXE-2.1 (build 082j)
Copyright 9c) 1997-2000 INtel Corporation
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE0MOF: Exiting Broadcom PXE ROM.
Operating System not found
Vervolgens doet het systeem niets meer en blijft de cursor knipperen. Wanneer ik enter druk, begint het gehele riedeltje opnieuw.
Weet iemand waar dit aan kan liggen, en misschien belangrijker, hoe ik dit kan oplossen? Er staan namelijk voor mij nog belangrijke gegevens op, die ik sowieso graag terug zou willen.
Alvast hartelijk bedankt voor de gedane moeite, en een fijne zondag!
Gr. Frank
sinds een week doet mijn laptop een beetje vreemd. In het begin was hij gewoonweg traag, maar nu wil hij niet meer opstarten. Ik draai Windows XP op de laptop. De foutmelding bevindt zich in het scherm met
Broadcom Unid, PXE-2.1 (build 082) v2.0.5
Copyright (c) 2000-2003 Broadcom Corporation
Copyright (c) 1997-2000 Intel Corporation
All rights reserved
vervolgesn komt (volgens mij standaard) tekst
Intel Base0Code, PXE-2.1 (build 082j)
Copyright 9c) 1997-2000 INtel Corporation
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE0MOF: Exiting Broadcom PXE ROM.
Operating System not found
Vervolgens doet het systeem niets meer en blijft de cursor knipperen. Wanneer ik enter druk, begint het gehele riedeltje opnieuw.
Weet iemand waar dit aan kan liggen, en misschien belangrijker, hoe ik dit kan oplossen? Er staan namelijk voor mij nog belangrijke gegevens op, die ik sowieso graag terug zou willen.
Alvast hartelijk bedankt voor de gedane moeite, en een fijne zondag!
Gr. Frank