Twee dagen geleden liep mijn computer met Vista Ultimate ineens vast. Ik dacht eerst dat de batterijen van draadloze muis en toetsenbord op waren, maar na vervanging gebeurde er niets.
Via herstart kwam ik in windows foutherstel uit.
Maar welke optie ik ook probeer... er komt heel kort een blauw scherm, de computer start pnieuw op en ik kom steeds weer in windows foutherstel uit.
Heel soms zag ik een waarschuwing over overclocking (wat ik nooit heb gedaan) dat niet goed gaat.
Ik heb 3 gig PC 6400 800 er in zitten
Asus P5B moederboard
Als ik met de originele vista dvd wil opstarten zie ik dat windows het een en ander laadt maar ook dan krijg ik daarna een blauw scherm
pfn list corrupt
en aan het eind de code
STOP: 0x0000008E (0xc0000005,0x88802069,0x8a58fc8c,0x00000000)
wat kan ik doen? ik krijg een vermoeden dat er iets met het geheugen mis is maar wie kan me duidelijkheid geven. Hoe kom ik er achter? Hoe krijg ik de PC weer aan de praat?
Via herstart kwam ik in windows foutherstel uit.
Maar welke optie ik ook probeer... er komt heel kort een blauw scherm, de computer start pnieuw op en ik kom steeds weer in windows foutherstel uit.
Heel soms zag ik een waarschuwing over overclocking (wat ik nooit heb gedaan) dat niet goed gaat.
Ik heb 3 gig PC 6400 800 er in zitten
Asus P5B moederboard
Als ik met de originele vista dvd wil opstarten zie ik dat windows het een en ander laadt maar ook dan krijg ik daarna een blauw scherm
pfn list corrupt
en aan het eind de code
STOP: 0x0000008E (0xc0000005,0x88802069,0x8a58fc8c,0x00000000)
wat kan ik doen? ik krijg een vermoeden dat er iets met het geheugen mis is maar wie kan me duidelijkheid geven. Hoe kom ik er achter? Hoe krijg ik de PC weer aan de praat?