Startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

McFlex

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
171
Ik stel steeds een startpagina in
maar er komt steeds een pagina
About.Blank
hoe moet ik dat verwijderen?
alvast bedankt
 
Ga naar de startpagina die je wilt instellen. Ga dan naar internet options en klik op use current.
 
dit klinkt me meer als spyware ... even hitmanpro op je systeem draaien ... wel opletten met dit soort programma's ... www.hitmanpro.nl
is altijd op eigen risico ...
 
Serverdude zei:
even hitmanpro op je systeem draaien ... wel opletten met dit soort programma's
Ik vraag me af wáár je dan op moet letten (het zou handig zijn als Serverdude dat erbij had vermeld), maar met dat programma heb je kans dat je er alleen maar problemen bij krijgt.
En ik vraag me ook af waarom dit programma nog steeds aanbevolen wordt. Het is ondertussen toch wel bekend dat Nucia/Anti Spyware Offensief de samenwerking met de ontwikkelaar ervan heeft opgezegd vanwege de vele problemen die het veroorzaakte.

Als je op een veilige manier van spyware af wilt, download en installeer dan Spybot S & D en Ad-aware.

Hier vind je een handleiding voor Spybot S & D en hier staat er een voor Ad-aware.

Spybot heeft nog een andere handige optie in dit verband: ga in Advanced mode naar Tools > IE Tweaks en zet een vinkje bij Lock IE start page setting against user changes.
Je startpagina is daarna vergrendeld.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan