startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpende

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
Als ik bij extra daarna ineternetopties en daarna bij startpagina een w intyp dan komen er allemaal website's hoe kan ik deze verwijderen.

helpende zei:
Als ik bij extra daarna ineternetopties en daarna bij startpagina een w intyp dan komen er allemaal website's hoe kan ik deze verwijderen.

Welkom op Helpmij.nl :)

Pc gescant op spyware en virussen?

@Jozo: Daar kan je wel de bezochte sites mee wissen maar niet de startpagina. Het probleem hier zit bij zijn startpagina. Moest het wel lukken in ccleaner dan heb ik niets gezegd.

Je kan zelf proberen met hijackthis door de R0 regels te fixen (vinkje voor plaatsen en dan op fix checked drukken) waar een site staat die jij zelf niet hebt ingesteld. OPGELET!! blijf enkel maar bij de R0 regels. Hier kan je hijackthis downloaden : http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip Zorg er wel voor dat het niet in het zipbestand blijfstaan maar plaats het in een map op je harde schijf onder mijn documenten. Start het op en kies voor do a system scan only. Nog belangrijk zorg dat IE afgesloten is.

@ Nielsvds

Probeer het maar.
Zo kwam ik aan dit antwoord.

LEES DE VRAAG OOK FF

Voordat je commentaar op mij hebt.

Laatst bewerkt:
@Jozo : Ik had begrepen dat zijn startpagina gekaapt was. Sorry hiervoor je hebt idd gelijk. :o Met ccleaner kan je idd het invulveld wissen. De reden waarom omdat ik vluchtig maar gekeken had en alleen startpagina zag staan.

Oké no problem

Maar eerst ff de vraag lezen iswel handig he. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan