Het antwoord was en is fatsoenlijk, wellicht niet aardig, maar dat hoeft ook niet. (Dat een moderator mij terecht moge wijzen als het anders is!!!) Ik ben op de Helpmij om proberen mensen te helpen, niet om 'aardig' te zijn, je zal door de tekst heen moeten kijken en begrijpen dat wij geen glazen bollen hebben.
Jij verstrekt (te) weinig informatie om tot oplossingen te komen. Door mijn 'prikkelende' tekst heb je in ieder geval al wat meer informatie gegeven :
dat je D wilde backuppen.
Vooralsnog geef je geen antwoord op de vraag of je beschikt over bestandsbackuppen en / of over een Samsung systeembackup.
Daarnaast vertel je ook niet hoe je D wilde gaan backuppen.
Nogmaals : wij beschikken niet over glazen bollen. Verstrek veel, héél veel informatie bij je probleem. Mogelijk dat wij dan een oplossing kunnen vinden.
Wat het 'klooien' betreft : dat hoef je niet persé letterlijk op te vatten, het kan ook onbewust door gebruik van bepaalde software, internetsurfgedrag etc. etc. zijn gekomen.
Daarom maar wéér de vraag : wat heb je aan / met de machine gedaan kort vóór die melding kwam? Ook belangrijk is de vraag wanneer je voor het laatst met succes D hebt kunnen openen. Als je dat weet, vraag je dan af wat er tussen dat moment en de foutmelding mogelijk voor bijzonders is gedaan met / aan de machine.
Andere kwesties die van invloed kunnen zijn:
- wanneer heb je voor het laatst je hele systeem op virussen en / of spyware gecontroleerd?
- zit de machine in een (thuis)netwerk?
@snijworst : als TS niet expliciet opdracht heeft gegeven om "Mijn documenten" op D te plaatsen, dan staat die map op C en niet standaard op D, zéker bij een standaard geleverd netbookje (van Samsung)