Steam Game Installeert niet :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gousman

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Hoi helpmij mensen,

Ik heb vorige week in de Dawn of War week, Dawn of War II: Retribution en Chaos Rising gekocht (de normale Dawn of War II had ik al), Chaos Rising zit geïntegreerd in het normale spel, dus die hoefde ik niet te installeren, maar Retribution moest ik wel installeren. Het probleem is echter dat ik al de hele week heb dat wanneer ik het installeer, hij zegt dat de steam servers te vol zitten en ik een paar minuten moet wachtten. Op welk tijdstip dan ook, hij vertelt me dit. Bij mijn vaders pc (waar ik normaal nooit op kan) kon ik hem wel gewoon installeren, dus dacht ik ik kopieer hem. Dit had geen effect, want toen ik hem op mijn eigen PC wou opstarten zei hij dat het spel momenteel unavailable was. Als laatste poging maakte ik op mijn vaders PC een backup, die ik op mn eigen PC dan zou restoren, maar toen had ik weer het zelfde probleem als in het begin (servers te vol), wat moet ik doen om dit spel op mijn PC te krijgen :S?

Groetjes,

Gousman

servers te vol error is de standaard error als steam geen contact kan krijgen door het netwerk. makkelijkste is om even steam te resetten.

Ga naar je steam directory terwijl steam niet draait; zoek de file "steam.dll" en hernoem deze naar "steam2.dll" of iets dergelijks. start nu steam.exe op.

Heb ik geprobeert, ook de .blob file, werkte met beide niet. Het is ook alleen bij dit spel dat hij het niet doet, alle andere spellen, demo's en dingen download hij wel gewoon :S

Steam menu -> settings -> downloads & cloud.. probeer daar eens "uk - london"

ook al geprobeert, maar wat ik ook probeerde (Engeland, Amerika, Duitsland of zelfs België), hij wilde het maar niet doen :S

Oke.... ik heb de hele steam map maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd, toen deed hij het wel :S, iig bedankt voor de hulp mensen, thread closed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan