steeds opnieuw veilige modus????Groot probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan hadden wel een paar anderen van de "tig" helpmij-ers gereageerd............ :D
 
Nou, daar ben ik al weer ...ik heb gekeken en ik heb dus Ati radeon met versie 6.14.1.6255
Als ik dan op die site van medion ga zoeken, vind ik nergens iets dat daar maar op lijkt, laat staan dat ik de goeie kan vinden.
Ben ik nou gek of..........ok, ik dus.
Maar ik heb dus nog steeds geen neiuwe drivers :-(
Zou 1 van jullie aub misschien even op die site willen kijken voor mij please?
Ik laat nu even de hond uit want die loopt intussen met gekruiste poten rond hier.
Ik ben straks weer terug.
Doei
Jolanda
 
stuurprogrammaversie hebben we niets aan, wel aan de exacte naam (letters) + cijfers van je kaart, dus ATI RADEON 9600 of ATI RAEDON 9500 etc.
 
Geplaatst door JolandaC
Nou, daar ben ik al weer ...ik heb gekeken en ik heb dus Ati radeon met versie 6.14.1.6255
Als ik dan op die site van medion ga zoeken, vind ik nergens iets dat daar maar op lijkt, laat staan dat ik de goeie kan vinden.
Ben ik nou gek of..........ok, ik dus.
Maar ik heb dus nog steeds geen neiuwe drivers :-(
Zou 1 van jullie aub misschien even op die site willen kijken voor mij please?
Ik laat nu even de hond uit want die loopt intussen met gekruiste poten rond hier.
Ik ben straks weer terug.
Doei
Jolanda

Een paar posts terug gaf ik al de juiste driver....
 
Ok, de exacte naam is
medion radeon 9600 TX
medion radeon 9600 TX secondary

Ik zal ook bij die drivers van jou gaan kijken muurhond
Bedankt weer zover jongens
Jolanda
 
Nou, het wordt steeds gekker; ik heb de drivers gedownload en was aan het installeren krijg ik de volgende melding :
INF error
Video driver not found

Klik ik dit weg komt er:

Setup was unable to complete the installation.
Try to setup your display adapter with a standard VGA driver before running setup.


Ik snap het niet, want ik heb als het goed is toch aan het begin van de avond de drivers van de cdrom geinstalleerd?!

Help
Jolanda
 
Geplaatst door JolandaC
Nou, het wordt steeds gekker; ik heb de drivers gedownload en was aan het installeren krijg ik de volgende melding :
INF error
Video driver not found

Klik ik dit weg komt er:

Setup was unable to complete the installation.
Try to setup your display adapter with a standard VGA driver before running setup.


Ik snap het niet, want ik heb als het goed is toch aan het begin van de avond de drivers van de cdrom geinstalleerd?!

Help
Jolanda

Hmz, dat is inderdaad vrij vaag. Die drivers zijn o.a geschikt voor de ATi Radeon 9600 Pro, wat mij dus de TX-versie lijkt.

Je zou deze driver nog es kunne proberen:
http://pdownload.mii.instacontent.net/ati/drivers/wxp-w2k-radeon-7-88-030430m-008946c-efg.exe
 
Dat is precies dezelfde, toch???
Hij vraagt tenminste of ik de bestaande wil vervangen als ik wil gaan downloaden.
Jolanda
 
Geplaatst door JolandaC
Dat is precies dezelfde, toch???
Hij vraagt tenminste of ik de bestaande wil vervangen als ik wil gaan downloaden.
Jolanda

Is niet hetzelfde hoor. Deze drivers ondersteunen waarschijnlijk wel jouw kaart.
 
Nou, toch geprobeerd, maar hier zegt ie dus hetzelfe bij.
Ik denk dat ik er maar mee kap.
Morgenochtend gooi ik alles er maar vanaf en zet alles er maar opnieuw op denk ik.
Ik neem aan dat ik dan overal vanaf ben?
Jolanda
 
Geplaatst door JolandaC
Nou, toch geprobeerd, maar hier zegt ie dus hetzelfe bij.
Ik denk dat ik er maar mee kap.
Morgenochtend gooi ik alles er maar vanaf en zet alles er maar opnieuw op denk ik.
Ik neem aan dat ik dan overal vanaf ben?
Jolanda

Dan ben je er wel af. Die videokaart van jou is een ''getweakte'' ATI Radeon 9500 Pro, maar deze ligt blijkbaar dwars met de nieuwste drivers.

Dit is de driver-onderteuning van de nieuwste drivers:

The CATALYST™ software suite is designed to support the following ATI desktop product family:

RADEON™ 9800 series
RADEON™ 9700 series
RADEON™ 9600 series
RADEON™ 9500 series
RADEON™ 9200 series
RADEON™ 9100 series
RADEON™ 9000 series
RADEON™ 8500 series
RADEON™ 7500 series
RADEON™ 7200 series
RADEON™ 7000 series

Maar waarom ie et dan niet doet met een Radeon 9600TX...
 
Ik heb zojuist NOLF er al af gegooid eb het gekke is; hij loopt nu nog goed en is nog niet op veilige modus overgegaan.
Zou het dan aan NOLF gelegen kunnen hebben, omdat het daar ook bij begonnen is?
Jolanda
 
ik was een poosje offline en zie nu de berichten:

het zal toch niet waar zijn he........................ een corrupte game..................... :rolleyes: :D :D :D :D

('k heb kramp in mijn vingers en hersens van oplossingen typen en bedenken.........) :D :D :D :D
 
1. rolf heeft systeemvereisten waar je pc niet aan voldoet ?
2. je hebt een instelling veranderd in the game (resolutie o.i.d.) waardoor 'ie overstuur ging............

3. never mind, hij doet ut weer :D :D :D
 
De pc moet het makkelijk aankunnen.
Onze zonen hebben het spel al laaaaaaaaaaaaaaaang uitgespeeld ( frustrerend hoor;-) )
Maar wat we precies gedaan hebben weet ik dus niet meer, maar alles werkt weer zoals het deed.
Jullie heel erg bedankt voor de hulp en het meedenken.
Groetjes Jolanda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan