Sterk wisselende snelheden Utorrent :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nout15

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Berichten
32
Hallo, sinds kort wisselen de downloadsnelheden heel erg in Utorrent, ik weet niet hoe het komt, (misschien omdat ik Norton Antivirus heb geïnstalleerd ofzo:S) van 1 torrent wisselt de downloadsnelheid wel heel erg, van 200kb/s naar 10kb/s dan blijf hij een tijdje op 10kb/s en dan gaat hij weer heel even naar 200kb/s. Zo ziet de grafiek van de downloadsnelheden er uit:

23uu3cj.jpg


Weet iemand wat er mis is? Ik waardeer het heel erg als iemand het probleem weet op te lossen. Alvast bedankt!!
 
Wat voor internet provider heb je?
Heb je breedband internet of inbel verbinding
 
Wat voor internet provider heb je?
Heb je breedband internet of inbel verbinding

Breedband volgens mij, maar we kunnen wel gratis bellen... Dus ik weet het niet zeker, maar we hebben CompuServe. En een zyxel P 2602HW-D3A router. Ik heb al geportforward, maar dat heeft volgens mij niet veel geholpen...
Bedankt voor je snelle reactie!:thumb:
 
Breedband volgens mij, maar we kunnen wel gratis bellen... Dus ik weet het niet zeker, maar we hebben CompuServe. En een zyxel P 2602HW-D3A router. Ik heb al geportforward, maar dat heeft volgens mij niet veel geholpen...
Bedankt voor je snelle reactie!:thumb:

Ik heb ook breedband maar dan provider caiway. Ook gratis belle erbij. Ik heb er geen last van. Al is stroom van je router eraf gehaalt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan