Stop Motion

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Nou, bij de beschrijving van de showcase staat dat je misschien 1 foto kan laten zien, of zelfs meerdere... 1300 ongeveer dus!!!
gelukkig hoef je niet lang naar een foto te kijken (ongeveer 0.04 seconden) dus dat zit wel goed:D
Hier ben ik samen met halsangel 8 weken mee bezig geweest, 8 keer 1 vrijdag ochtend, 8 keer van kwart voor negen tot twaalf uur.
De film is in drie delen (de computer kon niet 1300 foto's tegelijk openen:rolleyes: ) in elkaargezet met Pinacle studio 9, ook de 3 losse delen zijn daarmee gemaakt.

Nieuwschierig naar het resultaat?
Klik dan hier (upgeload bij google video)

Wat vinden jullie ervan?
Het is niet het eerste filmpje dat we maken, maar de eerste paar zijn zoo slecht dat ik die niet aan jullie ga laten zien ;)
Doaghe
Lollige

PS: willen jullie ook plz ff exelent stemmen bij de google video sterretjes? dan kunnen meer mensen hem uiteindelijk zien...

Wow! Ik vind het écht super! Wat een doorzettingsvermogen hebben jullie, om er zo vaak zo lang aan te werken voor een filmpje van een paar minuten.
Ik denk dat ik ook eens zoiets ga proberen, maar dan ff een stukkie minder foto's om te beginnen :)
Tof gedaan boys!

dankje voor jullie complimenten!

Ik ga waarschijnlijk binnenkort (tussen nu en een half jaar) misschien leren om van die ijzerdraad of klei poppetjes te maken, om daar filmpjes mee te maken, aangezien je veel precieser kan werken met niet levende objecten.. Kijk eens naar het verschil als dat met die schoenen en dat een van ons is gefotografeerd. De schoenen gaan vaak veel mooier... Ook kan je met mensen niet zoveel.. Nu nog op zoek naar een programma wat wel 1300 foto's in een keer kan openen, Studio 9 wou niet zo...

1300 foto's in één keer? Ligt dat niet eerder aan het intern geheugen ipv het programma zelf? Zullen ook wel high-res foto's wezen?

Verder leuk filmpje, alleen het einde kon beter. Was zo ''pats-boem'' afgelopen ineens.

1300 foto's in één keer? Ligt dat niet eerder aan het intern geheugen ipv het programma zelf? Zullen ook wel high-res foto's wezen?

Verder leuk filmpje, alleen het einde kon beter. Was zo ''pats-boem'' afgelopen ineens.
je hebt betere programma's ervoor, we hebben de resolutie zo laag mogelijk als kon met de camera, maar multiecompressie lukte niet met infraview... einde wouden we nog wat mee doen, dat ik dan na die deur in een paar leuke landschapjes kom, maar we hadden geen tijd om dat te knippen en plakken.. en het zag er erg lelijk uit (we hebben 1tje wel gedaan, maar toch weggelaten)

Hey, ik kom er nu pas achter dat dit filmpje ook op helpmij is geplaats:p , nu ik hem nog een keer zie. Ik vind hem wel een beetje amateuristisch:rolleyes:

Hey, ik kom er nu pas achter dat dit filmpje ook op helpmij is geplaats:p , nu ik hem nog een keer zie. Ik vind hem wel een beetje amateuristisch:rolleyes:
omg beetje oude topics omhoog kicken..
Ja hij is amateuristish,
ja we gaan het een keertje overdoen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan