lollige
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 nov 2005
Nou, bij de beschrijving van de showcase staat dat je misschien 1 foto kan laten zien, of zelfs meerdere... 1300 ongeveer dus!!!
gelukkig hoef je niet lang naar een foto te kijken (ongeveer 0.04 seconden) dus dat zit wel goed
Hier ben ik samen met halsangel 8 weken mee bezig geweest, 8 keer 1 vrijdag ochtend, 8 keer van kwart voor negen tot twaalf uur.
De film is in drie delen (de computer kon niet 1300 foto's tegelijk openen
) in elkaargezet met Pinacle studio 9, ook de 3 losse delen zijn daarmee gemaakt.
Nieuwschierig naar het resultaat?
Klik dan hier (upgeload bij google video)
Wat vinden jullie ervan?
Het is niet het eerste filmpje dat we maken, maar de eerste paar zijn zoo slecht dat ik die niet aan jullie ga laten zien
Doaghe
Lollige
PS: willen jullie ook plz ff exelent stemmen bij de google video sterretjes? dan kunnen meer mensen hem uiteindelijk zien...
gelukkig hoef je niet lang naar een foto te kijken (ongeveer 0.04 seconden) dus dat zit wel goed

Hier ben ik samen met halsangel 8 weken mee bezig geweest, 8 keer 1 vrijdag ochtend, 8 keer van kwart voor negen tot twaalf uur.
De film is in drie delen (de computer kon niet 1300 foto's tegelijk openen

Nieuwschierig naar het resultaat?
Klik dan hier (upgeload bij google video)
Wat vinden jullie ervan?
Het is niet het eerste filmpje dat we maken, maar de eerste paar zijn zoo slecht dat ik die niet aan jullie ga laten zien

Doaghe
Lollige
PS: willen jullie ook plz ff exelent stemmen bij de google video sterretjes? dan kunnen meer mensen hem uiteindelijk zien...