Geplaatst door Bennie
Dat bestand zou je zeker moeten kunnen vinden op de schijf. Mogelijk moet je in je mapopties (configuratiescherm) alle bestanden op zichtbaar zetten. Spoor het daarna op in de verkenner en kijk via eigenschappen naar de info. Mogelijk staat er Veritas DLA bij. Het zou kunnen dat Digital Imaging en Memory Disk daarmee te maken hebben. Kan je die eventueel apart verwijderen?
Groetjes,
Bennie
Hoi Bennie,
Daar ben ik weer. Ik snap er nu geen hout meer van. Die beruchte afs2k.sys komt van Liteon en is gemaakt door Oak Tech etc. Dus dat klopt dat het een drijver is voor mijn CD rom etc. Ik heb nog gekeken bij Liteon en die hebben een driver staan die exact dezelfde is die in mijn windows/sytem32/drivers heb staan. Dus vernieuwen heeft denk ik geen zin.
Maar nu het volgende: op de dag dat ik de HP printer+ installeerde (25-06) verschijnt die .sys file als niet ondertekend in mijn systeem TERWIJL DIE HELE FILE NIET TE VINDEN IS OP DE HP-SCHIJF!!!! Dus als ik het als simpele amateur nu een beetje begrijp heeft de Hp software die file NIET overschreven of erop gezet, maar
mogelijk WEL corrupt gemaakt.!! ...???
Overigens komt Veritas DLA niet op mijn PC of op de HP schijf voor. ( ik heb alle bestanden, ook verborgen, zichtbaar staan)
Wat denk je nu....?
vr gr Tijmen