Stotterend begin in spel BF2

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
hoi

Ik heb een hd2900xt videokaart van club ,,hele goeie kaart overigens alleen mijn favorite spel bf2 ,als ik online ben ,,begint hij erg te happeren en na 15 a 20 min is het over ?en rainbow siz vegas op max instellingen is hij gewoon vloeiend ,geen problemen!?

Ik heb alles op max staan en mijn syteemeisen zijn goed ..intel 6420 + 2 gig overklok modules ..daar ligt het niet aan ,weet iemand waar het wel aan ligt !?

Alvast bedankt !

Mikey
 
dat heb ik ook

tis gewoon ja een niet goed geoptimazed spel volgens mij
 
Hoi

Raar he ,,later word het wel lekker vloeiend ...zal wel op een nieuwe update moeten wachten van ati of bf2 .!

GR Mikey
 
heb ik geen last van en ik heb nog wel de illegale versie.
 
Misschien kan je de BF2 driver installeren van de EA site? speciaal voor BF2. maar ik weet niet of dat effect heeft op andere spellen.
 
Hoi

Hoe bedoel je driver van de site ? van het spel of van ati zelf?

Mikey
 
Als je de DVD van BF2 erin gooit, staat er ergens 'Install driver' Dat heb ik ook gedaan, maar ik merk zelf geen verschil
 
hoi ...

Dan probeer ik het ook niet ..en als ik die cd erin stop krijg ik die melding niet! alleen als ik cd verken dan zie ik wel een optie nvidiadriver staan en als ik die open ,staat er achter dit!( 77.30 win.XP international) dus wat dat is ? ik gebruik vista en dat zal het niet zijn denk ik ..! en ik begruik ati hd2900xt.!

gr Mikey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan