strato website via namo problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aixam racer

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
7
hallo
ik probeer nu al lange tijd mn nieuw gemaakte website online te krijgen
alleen ik blijf iedere keer een HTTP-fout 404 - Niet gevonden
krijgen ik kan er niet verder mee

en met de club die we hebben is ook niet bekent met het maken van de website
zijn er anders mensen in zh die kunnen helpen

wij zijn een gratis club voor brommobielen
 
Waar heb je de site mee gemaakt? Met Live Pages ( de software van Strato ) of ergens anders mee?
 
Heet je eerste pagina wel: index.html ?
 
Sorry, ik zit ook bij Strato maar ik ken heel dat Namo niet.
Maar hoe dan ook, misschien kan je ze even bellen. Helpdesk is gratis en misschien is er iets met je account aan de hand.
 
Sorry, ik zit ook bij Strato maar ik ken heel dat Namo niet.
Maar hoe dan ook, misschien kan je ze even bellen. Helpdesk is gratis en misschien is er iets met je account aan de hand.

john help me nu al
goeie man heb m gelijk lid gemaakt van de club dank zij hem zijn we nu weer online
 
Op zich mooi dat je geholpen wordt door John alleen jammer dat dit niet via het forum gebeurt zodat een ander er in de toekomst ook eventueel nog wat aan heeft.
 
Op zich mooi dat je geholpen wordt door John alleen jammer dat dit niet via het forum gebeurt zodat een ander er in de toekomst ook eventueel nog wat aan heeft.

volgens john lag het aan het forwarden van t domein ik heb er niet zoveel verstand van maar hij heeft als mod voor de club gebelt naar strato:thumb:
 
Op zich mooi dat je geholpen wordt door John alleen jammer dat dit niet via het forum gebeurt zodat een ander er in de toekomst ook eventueel nog wat aan heeft.

Hier een korte uitleg:

We hebben inloggegevens uitgewisseld buiten het forum om, zoals je zult begrijpen.

De fout was: de bestanden stonden in een map die niet bestond, maar waarnaar automatisch werd doorverwezen.
 
Laatst bewerkt:
Okay, dank je wel voor de aanvulling.
Zoals jullie misschien wel begrijpen ben ik een groot voorstander van een open forum.
Een grote database met oplossingen is mede de kracht van Helpmij vandaar mijn opmerking :)

Wat overigens niet wegneemt dat ik als Strato gebruiker nog nooit van die software heb gehoord?
Mijn site is gewoon gemaakt via Live Pages van Strato.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan