Streamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
Hallo, weet iemand misschien een programma waarmee ik .avi's en mp3's enzo kan streamen over internet?
 
Ik zou niet weten hoe je avi's kunt streamen, maar ik weet wel dat je bijv. met de audiofunctie van msn, of met het programma skype, die je normaal gebruikt om met iemand anders te communiceren, diegene muziek te laten luisteren. Dit gaat als volgt: Ga naar het luidsprekertje links onderin jouw beeld. Dubbelklik erop.
Je gaat naar opties en vinkt geavanceerde volumeregeling aan. Dan je naar opties-> eigenschappen. Je klikt op het bolletje van openemen, en zorgt dat in het lijstje WAVE/MP3 is aangevinkt. Nu sluit je de eigenschappen, en heb je als het goed is de volumeregeling van het opnemen voor je. Nu staat de mircrofoon aangevinkt, maar je moet nu dus Wave/mp3 aanvinken. Nu start je een mp3-speler op en begint liedjes te spelen. :thumb:
 
Dit is een erg interessante pagina vond ik :D
 
ik zal eens kijken, alvast bedankt hoor:thumb:
 
Ik heb zojuist een game-videotje gemaakt over Dungeon Siege Legends of Arana en nu wil ik die dus streamen, ik wil graag aan jullie vragen hoe lang het duurt om de pagina te laden, en hoe lang het duurt de uiteindelijke video te laden (dus hoelang het duurt voordat ie begint af te spelen) alvast bedank:thumb:

Dit is hem
 
Ik heb de stopwatch er niet bijgehouden:) minder dan 30 sec. bij elkaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan