Strepen door het beeld bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet. Daarvoor moet je je kast openmaken en op de sticker kijken.
Je voeding zit links bovenin en is een rechthoekig kastje waar een aantal kabels uit komen. Als het goed is zit hier een sticker op met enkele gegevens, onder andere merk en type, maar nog belangrijker: wattage en hoeveel A er op de 12V lijnen geleverd kan worden.

Als je het niet snapt, maak even een (leesbare) foto ervan.
Zit er geen sticker op.. Tjah, dan kun je er al van uit gaan dat ie niet goed is.

Er is een stikker op het kastje geplack en er staat op Output 3,5 A

Ik zou toch maar even verder kijken, 12V x 3,5A levert namelijk een spanning van 42 Watt. En dan zou je pc niet eens aan gaan ;)
Het Amperage ligt meestal ergens tussen de 20 en 30.

Ik zou toch maar even verder kijken, 12V x 3,5A levert namelijk een spanning van 42 Watt. En dan zou je pc niet eens aan gaan ;)
Het Amperage ligt meestal ergens tussen de 20 en 30.

DC OUTPUT: 300W (+3.3V & 5V = 120W Max)

Merk: Component Pro
MODEL NO: ATX-300TAF

Dat staat op de sticker van het kastje vaar me voeding in zit.

Component pro klinkt als een B-merk en 300 watt is sowieso al aan de lage kant, en na een aantal jaar verliest een voeding ook zijn kracht. Een A-merk verliest dit echter veel langzamer dan een B-merk, dus het zou me niet verbazen als jouw voeding nog maar effectief 250 watt uitstoot. En inderdaad, videokaarten vragen nogal wat stroom, quadcores enzovoort ook.

Edit: ik zat zelf te denken aan een Wattje of 500. Maar dan wel van een goed merk: PC Power & Cooling, Coolermaster, OCZ, Corsair.

Component pro klinkt als een B-merk en 300 watt is sowieso al aan de lage kant, en na een aantal jaar verliest een voeding ook zijn kracht. Een A-merk verliest dit echter veel langzamer dan een B-merk, dus het zou me niet verbazen als jouw voeding nog maar effectief 250 watt uitstoot. En inderdaad, videokaarten vragen nogal wat stroom, quadcores enzovoort ook.

Edit: ik zat zelf te denken aan een Wattje of 500. Maar dan wel van een goed merk: PC Power & Cooling, Coolermaster, OCZ, Corsair.

Je had het ook over een betere upgrade set voor mijn budget.
Welke zou dan een goeie zijn voor dat geld of welke hardware?

Lees het topic maar terug ;)
Maar je moet nu dus wel je budget gaan verhogen he, want bezuinigen op andere onderdelen is niet te doen. Het zit allemaal al laag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan