Studio Webdesign 3 Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Hallo,
Ik heb een site gemaakt in Studio Webdesign 3 Pro. In dit programma zit een automatische upload module, maar daar krijg bij het uploaden de foutmelding:
FTP-FOUT
220 Type set to I
200 PORT command succesfull
550 index.html: permission denied

Ik heb geprobeerd om de site via een los ftp programma te publiceren, maar Studio Webdesign slaat alles op als site.WPP en dat gaat dus niet, aangezien het site. HTML moet zijn.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Heb je niet in het menu de optie
"export"
zitten, zodat je ze naar een map op je computer kunt exporteren, en van daaruit met een ftp progje uploaden?

:cool:

Heb je niet in het menu de optie
"export"
zitten, zodat je ze naar een map op je computer kunt exporteren, en van daaruit met een ftp progje uploaden?

Ja, die optie zit er ook in. Maar dan heeft de optie 'direct naar het web publiceren' toch geen zin meer?

Ja, die optie zit er ook in.
Maar dan heeft de optie 'direct naar het web publiceren' toch geen zin meer?

Of dit geen zin heeft is "nicht im Frage".
De bedoeling is dat je kunt publiceren, vandaar de export.

Maar...
gooi dit eens in google:
ftp error 220 "Type set to I"

Je foutmeldingen komen vaker voor, dus even puzzelen om het juist in te stellen.

Ik heb zelf naar tevredenheid al meerder sites gemaakt met dit programma. Maar het uploaden via het ingebouwde programma levert tot nu toe geen problemen op. Wel eens de verkeerde gegevens ingevuld, maar daar kom je snel genoeg achter.

Het probleem zit hem misschien in je account instelling voor je site. Probeer het eens door het vinkje weg te halen bij "Passieve modus"

Zelfde probleem!

Maar dan in Studio Webdesign 4. Wie helpt?
Thanx, Maurice

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan