StyleXP doet vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Hallowtjes,

Ik heb een probleem met het programma StyleXP. Ik heb de geregistreerde versie (wel illegaal). De eerste week kreeg ik die mooie themes meteen bij het opstarten, maar nu is het steeds weer het standaard themepje. Eerst was hij dus gelijk mooi, maar nu moet ik na het opstarten die theme weer handmatig toevoegen. Weet iemand hoe dat kan en wat ik er tegen kan doen?

Alvast dank,

Timothy

Ik vraag toch nu niets wat met warez te maken heb... Het is gewoon een extra detail voor de eerlijkheid. Dit probleem ligt niet bij de illegaliteit, maar bij het programma zelf. Volgens mij doe ik niets dat niet mag met deze vraag...

Illegale versie? Dan moet je hier niet om hulp komen vragen!
en waarom niet?:confused:

Er is toch een optie in stylexp, dat je stylexp gelijk kunt starten met het opstarten van de computer? die moet je dan aanvinken en dan zou het goed moeten werken

Waarom gebruik je geen Windowblinds? Mijn ervaring met StyleXP is dat het een warrig programma is, dat heel vaak 'vaag' doet en de stabiliteit van m'n systeem vaak om zeep geholpen heeft. Als ik op dit forum dan ook nog lees dat de site waar je veel themes kunt downen (themxp.org) op het achterlijke idee komt om spyware mee te sturen als je al een simpel jpg-tje downloadt dan is het voor mij duidelijk: NOOIT weer StyleXP!

ga naar start-uitvoeren typ in uitvoeren msconfig dan krijg je zo'n een schermpje dan zie je boven allemaal opties dan druk je services dan vink je zo'n een blokje met stylexpservice en dan ff je pc opnieuw opstarten en klaar is kees

Karim

Ja, het programmatje styleXP start wel gelijk op met windows, maar de style is er niet meteen. Dan moet ik eerst wachten tot windows geladen is en styleXP ook, dan kan ik weet het styltje toevoegen. Ik zal in ieder geval ook eens Windows Blinds proberen... Over dat spyware... Dat is alleen als je de .exe download. Je moet gewoon net zolang opnieuw op download klikken totdat je de .zip file krijgt...

In ieder geval bedankt voor de hulp allemaal. :) :thumb:

skinbase.org heeft geen spyware hoor ;)
Ik heb ook weleens een boot dat stylexp niet vanzelf meedraaid, maar bij de laatste v2.15 heb ik dat nog niet meegemaakt.

Laatst bewerkt:
Maar ik vind dat toch vaag.... Als jij geen problemen hebt. Bij mij draait die theme/style/hoe-je-het-wil-noemen niet meteeen met windows mee. Het programmatjes start wel op met Windows, maar ik moet die theme/style/wathever wel weer handmatig toevoegen.

Zal dat iets zijn met het legen van een stukkie geheugen, of cache?? Ik zou het niet weten in ieder geval....

Bedankt nogmaals,

@@temptation: Heb jij illegaal of legaal?

Mmm, raar... Ik heb hem even verwijdert en weer de trial geinstalleerd en hij werkt weer.

Maarja, ik denk dus dat het nu opgelost is!

Bedankt in ieder geval! :thumb: :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan