surfboard modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenenick

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2007
Berichten
14
ik geraak niet in mijn modem, ik heb een Motorola Surfboard SB5101E
ik wil deze configureren maar ik weet het ip-adres (ofzoiets) niet van mijn modem.
weet iemand dit?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Meestal staat dit in je handleiding, bijv ip 192.168.1.1
 
werkt nog steeds niet, bestaat er misschien een programma die uw modem automatisch kan detecteren?
ik denk zelf dat het ip adres van de modem geblokkeerd is ofzo, kan dat?

alvast bedankt
 
Hier heb je de gebruiksaanwijzing, dat ip nummer klopt hoor, en die is niet geblokkeerd, lijkt mij sterk.
 
ik heb alles gevolgd, maar het ip adres werkt nog steeds niet, maar als ik ping ontvangt hij wel paketten etc.
(bij start --> uitvoeren --> cmd en dan ping 192.168.100.1

toch bedankt
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik heb dezelfde modem als kenenick met een iets ander probleem dan hem. Ik wil namelijk mijn poorten forwarden i.v.m. xbox live. Aangezien portforwarding.com geen uitkomst bood omdat de modem niet op de lijst staat vroeg ik mij af hoe ik bij de daadwerkelijke configuratie van mijn modem kom, de hierboven gegeven link werkt bij mij wel, maar ik er geen dingen instellen die te maken hebben het openzetten van mijn poorten.

Bij voorbaat dank,

Corwi
 
ik heb dezelfde modem.
Ik wil mijn poorten los zetten maar ik weet niet hoe.
Op de site http://192.168.100.1/ kan je geen poorten toevoegen ofzo.
en bij pordforward staat de modem niet tussen.
kan iemand mij/ons helpen?

Alvast bedankt
 
Hoi,

Dit is een kabelmodem en volgens mij kan enkel de provider hier aanpassingen in uitvoeren :confused:
 
Voor een ieder die hetzelfde probleem heeft als de topicstarter die de vraag in maart 2007 gesteld heeft graag een eigen topic aanmaken.

Het is op helpmij niet de bedoeling je vraag in andermans topic te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan