Surfen vanuit Ghana

• Onderwerp starter Onderwerp starter j4m
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

j4m

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Hallo,

Ik heb een probleem met het surfen vanuit Ghana... Ik doe nu vrijwilligerswerk voor 7 maanden in Ghana en heb het erg naar mijn zin en zou ook regelmatig voor de mensen thuis verhaaltjes schrijven op mijn hyves (www.hyves.nl) ... Helaas kan ik vanuit Ghana niet op hyves.nl komen (en nog een aantal andere sites) omdat ik vanuit Afrika surf... Nou was mijn vraag of er misschien een omweg is dat ik via een nederlandse of europese surfer kan surfen of zo dat ze niet zien dat ik vanuit afrika surf... Ik wil namelijk wel graag naar deze websites!!

Als iemand mij zou kunnen zou het geweldig zijn...

Grtn,
Ewout

j4m zei:
Hallo,

Ik heb een probleem met het surfen vanuit Ghana... Ik doe nu vrijwilligerswerk voor 7 maanden in Ghana en heb het erg naar mijn zin en zou ook regelmatig voor de mensen thuis verhaaltjes schrijven op mijn hyves (www.hyves.nl) ... Helaas kan ik vanuit Ghana niet op hyves.nl komen (en nog een aantal andere sites) omdat ik vanuit Afrika surf... Nou was mijn vraag of er misschien een omweg is dat ik via een nederlandse of europese surfer kan surfen of zo dat ze niet zien dat ik vanuit afrika surf... Ik wil namelijk wel graag naar deze websites!!

Als iemand mij zou kunnen zou het geweldig zijn...

Grtn,
Ewout

Ja ik ben er nu achter gekomen dat het een Europese surfer is ... waar je alleen vanuit Europa naar toe kan surfen... weet iemand misschien een omweg zodat ik toch op de site kan komen...

Grtn en alvast bedankt,

Ewout

Kan je niet via een Europese proxyserver op die site komen?
Zoek even naar Europese proxyservers en vul die gevens in in de verbindingsopties van je browser.

James :)

James007 zei:
Kan je niet via een Europese proxyserver op die site komen?
Zoek even naar Europese proxyservers en vul die gevens in in de verbindingsopties van je browser.

Het lukt me nog niet helemaal... of beter gezegd het lukt me helemaal niet... Maar ik ben niet helemaal een computeranalfabeet dus misschien met wat meer uitleg of links dat ik er wel uit kan komen... maar iig bedankt voor de reactie...

in afwachting van een reactie,

J4m

Ik moet zeggen dat ik hier ook geen expert in ben hoor, maar niemand anders antwoordde dus...
Okay...
1. Zoek een Europese Proxylijst.
2. Neem er daar eentje uit en vul de specificaties in in Internet Explorer.
Dit kan via extra >> internet opties en vervolgens het tabblad verbindingen. Daar kan je de informatie van de proxy opgeven en dan surf je vanaf dan via die proxy. (lees dit document)

In FireFox gaat het zo:
extra >> algemeen >> verbindingsinstellingen >> handmatie proxyconfiguratie.

Hou wel in het achterhoofd dat het surfen vanaf dan een stuk trager zal gaan... maar het zal gaan :p

Laatst bewerkt:
James007 zei:
Ik moet zeggen dat ik hier ook geen expert in ben hoor, maar niemand anders antwoordde dus...
Okay...
1. Zoek een Europese Proxylijst.
2. Neem er daar eentje uit en vul de specificaties in in Internet Explorer.
Dit kan via extra >> internet opties en vervolgens het tabblad verbindingen. Daar kan je de informatie van de proxy opgeven en dan surf je vanaf dan via die proxy. (lees dit document)

In FireFox gaat het zo:
extra >> algemeen >> verbindingsinstellingen >> handmatie proxyconfiguratie.

Hou wel in het achterhoofd dat het surfen vanaf dan een stuk trager zal gaan... maar het zal gaan :p

Bedankt voor je reactie, maar ik vraag me af of ze het heel leuk vinden in het internet cafe als ik wat ga veranderen... Dus ik zoek eigenlijk naar een online omweg(?) ik weet niet of dit bestaat en of ik dit kan vinden want ben al een tijdje aan het zoeken maar vind alleen maar programmatjes of instellingen die ik moet veranderen... Iemand nog andere suggesties?

Grtn,
J4m

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan