Svchost.exe application error

Status
Niet open voor verdere reacties.

simplysteef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2014
Hallo iedereen,

Als ik mijn laptop opstart kan ik gewoon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Als ik dat doe krijg ik netjes mijn beginscherm. Opeens wordt het scherm helemaal wit en krijg ik onderstaande melding. Als ik op 'ok' of op het kruisje druk zie ik alleen nog maar mijn achtergrond zonder icoontjes en startbalk.

20140107_101029.jpg

Wie kan mij helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Steven

welke windows versie heb je?

doe eens Ctrl+Alt+delete
kies voor taakbeheer als je een keuze krijgt.
tabblad toepassingen
Nieuwe taak
vul in zonder quotes: "explorer.exe" en druk op OK. krijg je nu een startbalk en dergelijke?

Beste Scorpion,

Op ctrl alt delete kan ik wel drukken, dan krijg ik ook een scherm met opties, maar als ik op taakbeheer klik doetie niks. Het optie scherm verdwijnt dan weer.

heb je nog nieuwe software geinstalleerd voordat het probleem zich voordeed?

Nee, geen nieuwe software geïnstalleerd.
Het is een laptop van mijn werk. Ik heb geprobeerd om in te loggen via 'safe mode', maar dan gebeurd er exact hetzelfde. Als ik 'safe mode met netwerk' doe krijg ik een foutmelding dat mijn wachtwoord verkeer is. Ook is er een optie om te debuggen, dit lukt ook niet. Als laatst heb ik de optie 'terugzetten naar toen het systeem wel werkte (oid) en ook dan gebeurd er niks, pc start dan gewoon weer opnieuw op.

voor de veilige modus moet je beheerdersrechten hebben.

ik ben bang dat systeembeheer op je werk hiernaar moet kijken.

Daar ben ik ook bang voor, aangezien die in Lyon zit zal ik mijn laptop op moeten sturen en deze een hele tijd kwijt zijn :(

Heb je heel toevallig KB968930 Windows Management Framework Core geinstalleerd? Volgens google zou dit het probleem kunnen zijn. Verwijder dit als je hier bij kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan