svchost,exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forumleden.
Ik heb een vraagje over svchost.exe Telkens als ik vista opstart dan heb ik zeker 5 minuten nodig omdat hij dan bezig is met svchost.exe en dat is bij elke start het zelfde
ook al start ik na 5 min gebruik van mijn laptop weer terug op dan is hij weer bezig met dit programma is dit uit te schakelen en waar dient dit altijd maar voor
e de waele
 
svchost is systeemsoftware die allerlei taken voor Windows uitvoert. Vista is bijzonder traag daar dit een poging van Microsoft betreft om een zelf-reparerend systeem te maken. Dat betekent dat Vista heel vaak allerlei inventarisaties doet, zeker bij de start, maar ook vaak op de meest onmogelijke momenten tussendoor.

De eenvoudigste oplossing hiervoor is om over te stappen naar Windows 7 of Windows XP, deze zijn beduidend beter dan Vista.
 
Ok
Ik heb een laptop van Acer aspire 7720 g wat kan ik nu het beste doen moet ik een oem versie kopen van win7 (€99)
Of wat is de goedkoopste oplossing ik ben wel berei d een legale versie te kopen
e de waele
 
Ik vrees dat deze laptop geen Windows 7 ondersteunt, maar wel XP.
Wellicht heeft u bij de laptop nog de XP-installatie CD meegeleverd gekregen?
 
Deze heb ik nog, ik ga dit eens bekijken wat ik kan doen in ieder geval bedankt voor uw reactie en het meedenken voor mijn probleem
IK zet de status als opgelost
mvrg
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan