SVN Netbeans - Nieuwe bestanden worden niet geupdate.

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hey

Dit is misschien niet een goede plek voor deze vraag, maar waar anders kon ik zo niet bedenken :confused:

Ik gebruik www.sourceforge.net voor een project, en dit kun je met Svn (subversion) synchroniseren met bijvoorbeeld Netbeans. Ik gebruik een laptop en een pc, maar als ik bijvoorbeeld op de pc een nieuw bestand aanmaak, commit, op de laptop update, dan komt het nieuwe bestand er niet bij te staan. Wel krijg ik tig fouten omdat in andere bestanden gerefereerd wordt naar het missende bestand.

Hoe kan ik dit oplossen?

In eclipse kan je nieuwe bestanden, met de actie "add to version control" kenbaar maken aan svn.

Ook in eclipse (en default instellingen) worden nieuwe bestanden niet meegenomen met een commit.
Zo te zien is dit ook zo in Netbeans :D

Oke, bedankt!

Ik zal eens even zoeken binnen Netbeans ;)

Ik kan dit niet vinden. Echter, de laptop stuurt de nieuwe files wel op (ze staan wel online), maar de pc download de nieuwe files niet.. :confused:

Heb je recent een bestand verwijderd en terug toegevoegd met dezelfde naam?
bv een pagina dezePagina.php verwijderd en nadien dezepagina.php toegevoegd?

Nee het zijn echt compleet nieuwe bestanden. Bij een eerste checkout vindt hij wel alle bestanden, maar bij update 'update' hij alleen de bestaande bestanden :confused:
Toch bedankt voor je suggestie! :thumb:

Ik ben er nu achter gekomen dat ik op mijn laptop geen nieuwe projecten kan toevoegen (dan zegt hij iets met can't find file/folder). Op mijn pc kan dat wel.

Mijn pc kan dus geen nieuwe bestanden downloaden, de laptop wel.. :confused:

Ik ben er nu achter gekomen dat ik op mijn laptop geen nieuwe projecten kan toevoegen (dan zegt hij iets met can't find file/folder). Op mijn pc kan dat wel.

Mijn pc kan dus geen nieuwe bestanden downloaden, de laptop wel.. :confused:

Het lijkt wel een bug wat wil zeggen dat de folder niet in de repos zit. Kan je de readonly repos eens geven dan kunnen we kijken over wat het gaat en of wij ook het probleem hebben

Ik krijg deze error

Repository has been moved
svn: Repository moved temporarily to 'http://dradioscrobbler.svn.sourceforge.net/svnroot%20dradioscrobbler'; please relocate

a

Hmm, vreemd? Ik plak die URL gewoon bij checkout (en voer gebruikernaam en wachtwoord in) en dan vindt ie em wel..
Is er een manier om zo'n repos te resetten oid op sourceforge?

stuur een mail naar de help desk of als je hem kunt resetten hem resetten. en anders probeer je eerst eens met google code check eens javamylibs uit van google code deze is van mij en lukt wel

mogelijks is de %20 een probleemgeval in je url
U kunt me ook toevoegen

java_php_dev

Laatst bewerkt:
Bij een heel ander project (ook op sourceforge) heb ik geen problemen. Ik ga eens even navraag doen bij SF.

Ik heb volgens deze handleiding mijn repos kunnen resetten, en nu werkt alles naar behoren.

Bedankt voor het meedenken! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan