Systeem Back-up Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeland89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Berichten
3
Beste mensen,

Ik heb een acer computer. Bij de Acer computers zit een programmatje dat een back-up kan maken van alleen de systeem bestanden van Vista. Op deze manier kan je dus een hele rotzooi computer hebben, maar alsnog in staat zijn om de belangrijke vista bestanden op een DVD te branden en zo opnieuw Vista te installeren.

Ik wil dat nu uitvoeren op een computer dat geen Acer is. Er is dus ook geen programmatje dat mij alleen de systeem bestanden op dvd laat branden.

Ik vroeg mij af of iemand een programmatje kent die dit ook doet.
Alleen Vista op DVD branden. Niet al de rotzooi die over de hele computer uitgezaaid is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groeten
Roeland
 
Als ik het goed begrijp heb je bij aankoop eerst geen recovery schijfje gemaakt waarmee je windows opnieuw kon herstellen of herinstalleren. Wat jij bedoelt met alleen is , zijn de bestanden die zich op de recovery partitie bevinden. En dat programmaatje is dus bedoelt om een recovery schijfje te maken.
 
Exact!
Dat is precies wat ik bedoel.
Het is de computer van mijn ouders, die 2 jaar geleden nooit die backup hebben gemaakt. Ik heb wel mijn eigen back-up van vista, van die Acer computer, maar ik heb het lef niet die te gebruiken. Ik ben bang dat Acer er dingetjes in heeft zitten die die andere computer in de problemen helpt.

Met dat programmetje van Acer, kan je altijd achteraf nog die back-up maken. Ik had dus gehoopt dat daar ook een soort knock-off van is, voor alle computers.
Weet jij er misschien een?

Bedankt
Roeland
 
Je kan altijd van iemand een installatieschijfje lenen. Zolang je de produkt code gebruikt die op de computer/laptop gekleefd zit is dit helemaal legaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan