Systeem C ( geheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Tja".. Dat kan ik zo niet verklaren dan.
Je zou kunnen proberen om in veilige modus eigenaar van de map te worden en vervolgens de inhoud te verwijderen maar maak dan wel een back-up van je volledige systeem.
 
Aangezien je niet teveel van PC's weet (niet vervelend bedoelt) vraag ik me af of je zover wilt gaan. Ik snap dat het enigzins vervelend overkomt dat je wat GB's kwijt lijkt te zijn maar als je er geen last van hebt zou ik me er niet te druk om maken.

Ik wil best wel met je die mappen verwijderen maar het is niet heel makkelijk uit te leggen en ik kan niet garanderen dat je daar geen problemen mee krijgt. Tevens raad ik je dan ten zeerste aan om een volledige back-up te maken.

Wat is WinRE trouwens?
 
ja laat het dan maar , maar als er elke week 1 GB van men geheugen weg gaat gaat over 1 jaar men geheugen vol zitten en men pc super langzaam gaan he

dat wil ik op voorhand al voorkomen
 
Een volle schijf maakt je PC niet direct langzaam maar ik snap je zorgen wel.
Houd het maar gewoon even in de gaten: als je nu denkt dat het te gek gaat worden reageer dan weer even in deze thread, ik krijg er vanzelf mail van en dan pakken we het weer op.
 
oke zal ik doen , maar zou er mss nog een andere mogelijkheid zijn voor dat uit te kunnen zetten ?
 
Niet echt. Als het uit staat, staat het uit.

Wat je eventueel kunt proberen is: computer herstarten, inschakelen, computer herstarten, handmatig een herstelpunt maken, schijfopruiming uitvoeren (zodat punten behalve de laatste verwijderd worden), uitschakelen, herstarten.

Misschien levert dit een soort "reset" op waardoor achtergebleven bestanden opgeruimd worden. Geen succesgarantie :).
 
wat vind je trouwens van deze pc ??

heb hem pas 2 weken

Niet slecht voor zover ik dat hier kan zien :).
Waarvoor heb je systeemherstel eigenlijk uitgeschakeld? Het kan je echt uit de problemen helpen.
 
omdat hij maar liefst 30 GB per week inpalmde aan die systeemherstellen en dat vond ik overdreven veel
 
achja ik heb back ups cd's gemaakt als er iets moest gebeuren gooi ik alles eraf en zet ik vista opnieuw erop

hoe maak je systeem herstel eigenlijk ik bedoel handmatig een herstelpunt
 
ik snap weeral niet wat je bedoeld :))

wat bedoel je daarmee
 
ik denk dat ik het risico ga nemen om deze te verwijderen in de veilige modus

dus loods me er maar doorheen als je wilt :)


dankje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan