systeem error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even de handleiding gedownload, je moet in het bios in het menu Frequency/Voltage Control het volgende instellen:

Spread Spectrum Disabled (niet belangrijk voor het probleem maar wel de handigste instelling)
CPU FSB Clock 133 MHz

De rest op Auto laten staan. Je komt het bios in trouwens met de delete toets.

Oke ik ga het proberen verder nog dingen die ik moet doen of is het zo waarschijnlijk opgelost,

nogmaals heeeeeel erg bedankt
ik ga het proberen.

THANKS!!

Mijn systeem werkt nu wel beter office installeren ging goed sommige andere dingen willen nog niet lekker gaan...zoals het weergeven van afbeeldingen op het net en installatie van programma`s. Maar hij werkt zeker beter dan eerst en ik had nog een vraagje (zal wel niet zo zijn) het kan zijn dat ik het niet gewend ben maar dat mijn cd speler draait alsof ie de lucht ik gaat als ie een cd leest begrijp ik nog wel maar dat mijn HD bij alles wat ik doe (trukke trukke soort van geluid maakt doet mij wel ff denken vooral nu ik weet dat mijn systeem niet helemaal goed was ingesteld.
Doe ik er nu goed aan om met de juiste instelling mijn win xp opnieuw te installeren format enz. ?

Nogmaals echt bedankt mensen,

Imran.

Ik heb een boze email gestuurd naar mijn leverancier/winkel.
dit is hun antwoord/reactie:

Dit komt puur omdat hij van het stoom is geweest, hierdoor reset de BIOS zichzelf, vandaar dat hij hem op de defaults zet..

Imran

Stuur maar een nieuwe mail dat er niet voor niets een batterijtje op het moederbord zit om de biosinstelling en de datum/tijd te onthouden.

Fijne leverancier is dat, ik zou hem een mail sturen dat je dan ook maar een ander moederbord wilt, want een moederbord dat de bios instellingen niet vasthoud als de stroom eraf gaat is niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan