Goedendag heren/dames(zal toch wel allemaal heren zijn mja, niet discriminerend bedoelt),
Als ik aan het gamen ben loopt m'n systeem helemaal vast, niks doet het meer helemaal niks, games die ik dan speel zijn Crysis, FarCry2, Gears of War etc. de zware **** dus...
Maar na een minuutje of 5/6 soms wel na een half uurtje loopt ie dus vast.
Waar kan dit aan liggen, ik dacht zelf aan de voeding ik heb namelijk een König 450Watt ATX voeding, nou ben ik er dus niet zeker van of het ook echt hieraan ligt, miss dat het merk een b of c merk is ofzo.
Maar misschien ligt het ergens anders aan.
M'n (mooie) systeem
:
Intel E7400 C2D
3 stickjes van 1GB SDRAM
P5KPL /1600 MOBO
Nvidia EN9800GTX+ 512MB
160GB S-ata
Ik hoop een een vlugge en goeie antwoord dus nu alvast bedankt en ik kijk ernaar uit..
xxjes
Als ik aan het gamen ben loopt m'n systeem helemaal vast, niks doet het meer helemaal niks, games die ik dan speel zijn Crysis, FarCry2, Gears of War etc. de zware **** dus...
Maar na een minuutje of 5/6 soms wel na een half uurtje loopt ie dus vast.
Waar kan dit aan liggen, ik dacht zelf aan de voeding ik heb namelijk een König 450Watt ATX voeding, nou ben ik er dus niet zeker van of het ook echt hieraan ligt, miss dat het merk een b of c merk is ofzo.
Maar misschien ligt het ergens anders aan.
M'n (mooie) systeem

Intel E7400 C2D
3 stickjes van 1GB SDRAM
P5KPL /1600 MOBO
Nvidia EN9800GTX+ 512MB
160GB S-ata
Ik hoop een een vlugge en goeie antwoord dus nu alvast bedankt en ik kijk ernaar uit..
xxjes
Laatst bewerkt: