Hallo, ik heb een probleem met mijn pc, hij loopt nl. nogal eens vast tijdens het gebruik ervan. Het gebeurt tijdens het gamen, maar ook gewoon tijdens het surfen op internet. Meestal blijft hij maar even hangen en doet hij het een seconde of 8 later weer maar soms loopt hij helemaal vast. Tijdens het spelen van Battlefield 1942 sloeg het beeld na een tijdje op zwart en moest ik handmatig restarten.
Mijn PC:
amd athlon xp 2400+
maxtor 160 gb harddisk
512 mb ram
sapphire radeon 9800 pro 128 mb
avance 300w voeding
creative soundblaster geluidskaart
elitegroup k7s5a moederbord
Volgens een vriend kon het door gebrekkige koeling of door een te lichte (b-merk) voeding komen. De processor draait echter vrijwel altijd netjes rond de 50 graden. Vroeger had hij ook al het kwaaltje van af en toe vastlopen en dan weer verder gaan (2 dagen geleden zaten er nog een geforce 2 32mb, 10 gb harddisk en 256mb geheugen in), maar tegenwoordig loopt hij ook zo nu en dan helemaal vast, vooral tijdens het zwaarder belasten van de pc. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt, Koen.
Mijn PC:
amd athlon xp 2400+
maxtor 160 gb harddisk
512 mb ram
sapphire radeon 9800 pro 128 mb
avance 300w voeding
creative soundblaster geluidskaart
elitegroup k7s5a moederbord
Volgens een vriend kon het door gebrekkige koeling of door een te lichte (b-merk) voeding komen. De processor draait echter vrijwel altijd netjes rond de 50 graden. Vroeger had hij ook al het kwaaltje van af en toe vastlopen en dan weer verder gaan (2 dagen geleden zaten er nog een geforce 2 32mb, 10 gb harddisk en 256mb geheugen in), maar tegenwoordig loopt hij ook zo nu en dan helemaal vast, vooral tijdens het zwaarder belasten van de pc. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt, Koen.