Ik heb een nieuw systeem gebouwd bestaande uit AsRock 939DUAL mobo, AMD Athlon 64 3200+, Spire koeler, 2x 512 DIMM PC 3200 Kingston, Benq 1650 DVD-lezer, Benq 1640 DVD-brander, Maxtor DiamondMax 10+ SATA 200 GB en Asus AGP 6800 in een Antec TX640B kast op een IIama 17 inch CRT scherm, PS2 toetsenbord en USB muis. Alles op de juiste manier aangesloten, met antistatisch polsbandje en zo. Bij het omzetten van de hoofdschakelaar achter op de kast komt er heel even spanning op de componenten (lampjes gaan even aan, ventilatoren gaan heel even draaien) daarna alles uit. Bij het indrukken van de powerknop voor op de kast gaan alle ventilatoren draaien (kast, voeding, grafische kaart) en op de kast branden twee LED's voor power en HD. Verder komt het systeem niet, zelfs geen bios. De twee LED's op de kast blijven branden, maar de laatjes van de DVD brander en DVD lezer reageren niet op indrukken van de open-knoppen. Ik heb het geheugen in de andere bankjes gezet, alle aansluitingen nagelopen, processor opnieuw geïnstalleerd, SATA schijf vervangen door ATA-schijf, maar niets heeft effect. Wat kan hier aan de hand zijn? Kan het aan de voeding van de kast liggen, aangezien bij het omzetten van de hoofdschakelaar alles heel even spanning krijgt, of moet ik het in het moederbord zoeken?