systeembackup maken lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter @rno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@rno

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Op mijn Acer Aspire One kan ik geen back up maken van het recovery geedeelte en stuurprogramma's Aangezien een netbook niet van dvd-rom is voorzien maar alleen via USB een back up gemaakt kan worden kan ik deze optie niet kiezen, ik heb eerst een recovery gedaan van het susteem naar de fabrieks inbstellingen. na de complete installatie wederom een back proberen te maken, maar ook nu werkt de optie naar USB niet, hij geeft aan: "Kan geen optisch Branderstation vinden". hoe kun je nu ooit een back up maken van je systeem??

Als ik via beheren naar schijfbeheer ga zie ik wel een partitie van 12 GB waar de recovery op staat. met de naam *:PQservice maar die kan ik ook niet benaderen om zo dit te copieren. hoe kan ik nu ooit een back up maken van mijn mini laptop???

Hoi,
je zou een extern dvd/cd station kunnen aansluiten. Ja zo'n netbook heeft zo zijn beperkingen.

Of een grote USB stick gebruiken wil ook nog wel eens ..

is 16 GB niet groot genoeg dan voor een USB stick. ja zo slim was ik ook wel natuurlijk.
Revovery is 9 GB en de stuurprogjes zijn 1 GB dus moet passen, maar hij vind die USB helemaal niet. dat is juist het vreemde eraan.

Hoi,
je zou een extern dvd/cd station kunnen aansluiten. Ja zo'n netbook heeft zo zijn beperkingen.

Ja maar heb al een grote USB stick ervoor gekocht, dat moet ook kunnen, heb het al is vaker gedaan ben best wel erg handig met pc's en laptops.

Ik heb eens even in een handleiding rondgeneusd en volgens mij is die backupoptie meer bedoeld om een recoverydisk te maken die idd op cd/dvd gebrand moet worden. Dus door een cd/dvd rw station en niet een usb flashstation.

ik heb een maand geleden ook een acer one van de buurvrouw geinstalleerd en geback-upt.en bij die kon je een backup maken op een USB stick. en zo ook de stuurprogramma's. waarom kan dat bij die van mij dan niet denk ik dan.

Geef je exacte modelnr/typenr op want er zijn nogal wat verschillen, anders kan ik de juiste handleiding niet vinden en moet ik gaan gokken.

ja inderdaad. maar wel weer omslachtig. ik ga er denk ik toch maar een andere versie opzetten. want met starter kan je ook niet veel. Heb al is eerder met een netbook home premium opgezet en dat draaide nog sneller dan starter. maar probeer wel te back uppen voor ik dat doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan