Systeemherstel vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hoi iedereen, Door een reeks aantal problemen wil ik een systeemherstel uitvoeren, probleem: Hij kan alleen herstelen naar vanochtend, het probleem begon laatste maandag, Nu is mijn vraag: Kan je nadat je 1 systeemherstel heb uitgevoerd de andere herstelpunten zien die je toen nog had?? En btw wil systeemherstel tegen een probleem met DirectX11 helpen??

Bvd, Nick

:confused: Nee helaas systeem herstel punten met systeemherstel kan je niet terug halen ( helaas ! ) ...:(

En als ik mn PC terug zet naar fabrieksinstellingen? Kan dat het probleem met DirectX11 verhelpen? (uiteraard eerst alles op harde schijf zetten)

:D Dat zeer zeker kan :thumb: ..... maar je nooit verwijderde systeemherstelpunten terug kan krijgen ...:(

Als ik mijn pc naar fabrieksinstellingen doe, Moet ik dan windows ook opnieuw installeren? (Ben windows cd kwijt of hij is heel goed verstopt)

Ja dit betekend dat jij gaat windows opnieuw her-installeren, maar volgens mij als je origin. windows geïntegreerde in je laptop hebt hoef je dan geen enkel andere windows CD schijf gebruiken,
omdat je die al lang in je PC hebt en die heet System Recovery ...:D
Jij zei zelf dat je kan jouw PC naar fabriek instellingen terug zetten, ...hoe weet je dat dan ?? :D

Laatst bewerkt:
:) Dus ALLES wat je niet kwijt raken wil, je moet nu op een aparte opslag lokatie opbergen en vervolgens zonder zorgen je kan wel Systeem Recovery draaien, op die manier breng je jouw PC naar fabriek toestand ...

Maar moet systemrecovery via een schijfje? want dat heb ik niet of kan je die ook gebruiken van andere mensen?

:) Neee je hebt dus ( dat denk ik namelijk zo :( ) Systeem recovery standaard in jouw PC klik op start en in zoek balk typ maar gewoon systeem recovery en vervolgens op enter, mocht je die niet vinden dan je wel moet een schijf in je handen hebben .... :(
==========
In dit geval van andere mensen je kan ook windows schijf gebruiken, maar met jouw eigen windows sr.nr.

Laatst bewerkt:
:) Zie ik dat je me helemaal niet volgd ....:( ik heb je paar keer verteld dat je die via System Recovery kan doen ..... :D en geen Systeem Herstel ..

Als het merk en typenr. van je pc doorgeeft kun je waarschijnlijk beter geholpen worden met je probleem via evt. updates van de fabrikant van je pc.
Via de handleiding van je pc kunnen we dan achterhalen wat evt. de toetsencombinatie is om je pc naar fabrieksinstellingen terug te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan