systeemherstel wil niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

toledos

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2006
hallo, als ik systeemherstel wil openen gaat ie niet open,wel als ik er 2keer probeer,dan gaat ie open, maar dan is ie helemaal blank.Ik heb Windows xp prof.sp1. En nog iets ik kan geen webradios meer luisteren, mijn geluidskaart doet het wel. :rolleyes: gr. toledos​

Probeer eens " Start - Uitvoeren" en type

regsvr32 jscript.dll - ok klikken

en

regsvr32 vbscript.dll - ok klikken

:)

Hallo ZipPe,bedankt voor je reactie,maar hij doet het nog steeds niet.:rolleyes:

Heb je al reeds geprobeert om de system restore service te herstarten? Dit doe je zo start,uitvoeren,typ bij uitvoeren services.msc druk op enter of op ok ,ga opzoek naar de system restore service en klik er met je muis op en kies voor opnieuw opstarten.

Nielsvds zei:
Heb je al reeds geprobeert om de system restore service te herstarten? Dit doe je zo start,uitvoeren,typ bij uitvoeren services.msc druk op enter of op ok ,ga opzoek naar de system restore service en klik er met je muis op en kies voor opnieuw opstarten.

Dat heb ook gedaan,heeft niet geholpen

toledos zei:
Dat heb ook gedaan,heeft niet geholpen

Hallo allemaal,

mijn probleem is opgelost,ik moest sp2 installeren
en alles was weer goed:thumb:

BEDANKT ALLEMAAL, voor al jullie hulp:thumb:

groetjes toledos:D

Probeer dit eens steek je windows cd-rom (geen recovery cd-rom) in typ bij uitvoeren
sfc /scannow druk op enter nu zal windows checken naar ontbrekende of corrupte bestanden en deze vervangen of herstellen. Bekijk ook dit eens even : http://support.microsoft.com/kb/302796/nl en de verwante onderwerpen.

Nielsvds zei:
Probeer dit eens steek je windows cd-rom (geen recovery cd-rom) in typ bij uitvoeren
sfc /scannow druk op enter nu zal windows checken naar ontbrekende of corrupte bestanden en deze vervangen of herstellen. Bekijk ook dit eens even : http://support.microsoft.com/kb/302796/nl en de verwante onderwerpen.

heb de scan gedaan, nog steeds niks,mijn stysteemherstel blad is blanco,
ben gaan kijken bij support.microsoft.com, en heb op de nummer : 313853 geklikt
en ben gaan controleren in de registry en gezien dat de laatste 3 van niet in staan.

MIME , CLSID ,CLSID , hoe krijg ik ze weer terug?

HKEY_CLASSES_ROOT\MIME\Database\Content Type\text/x-component
Value name: CLSID
Value data: {3050f4f8-98b5-11cf-bb82-00aa00bdce0b}

Create a second entry with the following values:
Value name: Extension
Value data: .htc

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{3050f4f8-98b5-11cf-bb82-00aa00bdce0b}
Value name ="Microsoft Html Component"

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{3050f4f8-98b5-11cf-bb82-00aa00bdce0b}\InProcServer32
Value name: Default
Value data: "C:\Windows\System32\Mshtml.dll"

Create a second entry with the following values:
Value name: "ThreadingModel"
Value data: "Apartment"

groetjes toledos

Normaal zou het toch moeten lukken als die regfile van kelly's xp corner aan je register toevoegt. Heb je ook eerst datgene uitgevoerd wat er in de inleiding stond vd link die ik je had gegeven? Voor dat je het aanverwante artikel hebt uitgevoerd.

Nielsvds zei:
Normaal zou het toch moeten lukken als die regfile van kelly's xp corner aan je register toevoegt. Heb je ook eerst datgene uitgevoerd wat er in de inleiding stond vd link die ik je had gegeven? Voor dat je het aanverwante artikel hebt uitgevoerd.

ja, heb ik gedaan, maar nog steeds niet gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan