systeemherstel

• Onderwerp starter Onderwerp starter jokke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Mijn pc weigert "systeemherstel" uit te voeren op gelijk welke datum.Wat is hiervan de oorzaak?

Kun je zien of er wel een systeemhestelpunt is gemaakt. De datum staat dan vetter vermeld.

Geplaatst door JBS
Kun je zien of er wel een systeemhestelpunt is gemaakt. De datum staat dan vetter vermeld. [/QUOT]

Inderdaad,op die vet gedrukte data van herstelpunt weigert de pc systeemherstel uit te voeren.Dan krijg ik bericht om het op een andere datum te proberen.Geen enkele datum lukt dat,ook niet in een andere maand.

Laatst bewerkt:
Heb je wel de administrator rechten om een systeemherstel uit te voeren ?

Geplaatst door jokke
Geplaatst door JBS
Kun je zien of er wel een systeemhestelpunt is gemaakt. De datum staat dan vetter vermeld. [/QUOT]

Inderdaad,op die vet gedrukte data van herstelpunt weigert de pc systeemherstel uit te voeren.Dan krijg ik bericht om het op een andere datum te proberen.Geen enkele datum lukt dat,ook niet in een andere maand.

Ik heb sinds 4 jaar wel systeemherstel kunnen uitvoeren,nu plots niet meer.Ik heb de indruk dat het probleem zich stelt sinds de laatste windows update ,iets met "service pack ".....

uhmmm....

Jij bent al de tweede bij wie ik dit hoor op dit forum.

daarmee is mijn probleem nog niet opgelost.....sniksnik

Ik zal eens gaan kijken wat M$ er van zegt.

Ik dank u zeer JBS,daar lijkt muziek in te zitten.Moet het nog verder bekijken.Als ik het probleem zo kan oplossen laat ik je iets weten.

Geef eens aan wat je nu gedaan hebt, en welke berichten je terug hebt gekregen.

Echt niemand die mij uit de nood kan helpen??????????

Het enigste wat ik terug heb kunnen vinden is dat HP een extra patch beschikbaar heeft gezet om systeemherstel in SP2 te repareren.

Probleem is dus begonnen na windows update,meer bepaald na beveiligingsupdate,na installatie van windows xp service pack 2.

start > instellingen > software

Kun je daar SP2 verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan