Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door JBS
Kun je zien of er wel een systeemhestelpunt is gemaakt. De datum staat dan vetter vermeld. [/QUOT]
Inderdaad,op die vet gedrukte data van herstelpunt weigert de pc systeemherstel uit te voeren.Dan krijg ik bericht om het op een andere datum te proberen.Geen enkele datum lukt dat,ook niet in een andere maand.
Geplaatst door jokke
Geplaatst door JBS
Kun je zien of er wel een systeemhestelpunt is gemaakt. De datum staat dan vetter vermeld. [/QUOT]
Inderdaad,op die vet gedrukte data van herstelpunt weigert de pc systeemherstel uit te voeren.Dan krijg ik bericht om het op een andere datum te proberen.Geen enkele datum lukt dat,ook niet in een andere maand.
Ik heb sinds 4 jaar wel systeemherstel kunnen uitvoeren,nu plots niet meer.Ik heb de indruk dat het probleem zich stelt sinds de laatste windows update ,iets met "service pack ".....
Geplaatst door JBS
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;301224
Door "systeemherstel "in te vullen op deze site geeft 25 zoekresultaten.Punt 4 uitgeprobeerd (problemen met systeemherstel in Windows xp).
Nu is me wel duidelijk dat het probleem is begonnen sinds de laatste windows update.(door de installatie van windows xp service pack 2)
Geplaatst door JBS
start > instellingen > software
Kun je daar SP2 verwijderen ?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.